117,0222

Jelena McIntyre

jmcintyre|mmnkk|singidunum.ac.rs


Obrazovanje:

  • Doktorske studije
    Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,
    Poslovno upravljanje, 2002-2009
  • Magistarske studije
    Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,
    Trgovinski menadžment, 1995-2002
  • Osnovne studije
    Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,
    Spoljna i unutrašnja trgovina, 1991-1995
  • Srednja škola
    Matematička gimnazija,
    Programer, 1986-1990

Knjige:

  • J. Mcintyre, F. Đoković, Strategijski menadžment, Univerzitet Singidunum, 2021
  • J. Stanković, F. Đoković, Strategijski menadžment, Univerzitet Singidunum, 2019
  • S. Alčaković, J. Stanković, I. Brdar, Marketing u sportu, Univerzitet Singidunum, 2019
  • J. Stanković, B. Čavić, Trgovina i drugi kanali marketinga, Univerzitet Singidunum, 2013
  • J. Stanković, Trgovina i drugi kanali marketinga, Univerzitet Singidunum, 2011
  • I.Vajić ed., Preduzetnički menadžment - Biznis plan i biznis program, Institut za razvoj malih i srednjih preduzeća doo i Centar za investicije Zagreb doo, 2004

Radovi u časopisima:

  • M. Obradović, V. Mizdraković, A. Obradović, J. Mcintyre, Social media and audit firms: Is social media presence correlated with better financial results?, SCIENCE International Journal, Vol. 2, No. 4, pp. 167 - 171, Dec, 2023
  • V. Mizdraković, M. Kostić, J. Stanković, Succeeding in Bioeconomy: Serbian Universities’ Blueprint, Industrija, Vol. 46, No. 4, pp. 171 - 184, Dec, 2018
  • J. Mcintyre, R. Živković, J. Gajić, T. Marić, Effects of Women Representation in Advertising on Customers' Attitudes,, Marketing, Vol. 49, No. 3, pp. 192 - 205, 2018
  • J. Stanković, R. Živković, J. Gajić, T. Marić, Effects of Women Representation in Advertising on Customers' Attitudes, Marketing, Marketing, Vol. 49, No. 3, pp. 192 - 205, 2018
  • M. Kostić, V. Mizdraković, J. Stanković, Relation between Financial Characteristics of Serbian Business Entities Listed on the “Black” List and Tax Evasion, Pravni život, pp. 33 - 43, Nov, 2017
  • J. Stanković, M. Strižak, The Danube Region Protection - Challenges for Green Marketing and Corporate Social Responsibility in Serbia, Journal of Danubian Studies and Research, Vol. 5, No. 1, pp. 7 - 17, 2015
  • R. Živković, J. Stanković, M. Ilić, J. Gajić, Istraživanje satisfakcije potrošača o kvalitetu usluga javnih komunalnih preduzeća grada Beograda, Marketing, Vol. 45, No. 3, pp. 1 - 15, 2014
  • J. Stanković, Z. Kostić, M. Savković, Research on Recruiting Simulations and Career Center Services in Virtual Environments, Metalurgia International, pp. 53 - 59, Sep, 2013
  • J. Boljanović, J. Stanković, The Role of Knowledge Management in Building Client Relationships, Singidunum Journal of Applied Sciences, Vol. 9, No. 1, pp. 16 - 28, Jan, 2012
  • J. Stanković, S. Veljković, Stepen razvijenosti Interneta i njegova primena u poslovanju domaćih preduzeća, Ekonomika preduzeća, pp. 42 - 50, Jan, 2003
  • J. Stanković, O strategijskom upravljanju preduzećem, Ekonomika, pp. 3 - 7, Jan, 1998
  • J. Stanković, Strategijski menadžment, Direktor, pp. 15 - 18, Jun, 1996

Radovi na konferencijama:

  • A. Obradović, J. Stanković, M. Kostić, Uloga klastera u savremenom obrazovanju u oblasti bioekonomije, Zbornik radova XX međunarodnog naučnog skupa SINERGIJA 2019 "Sinergija formalnog i neformalnog obrazovanja i njen uticaj na socio-ekonomski poožaj mladih", pp. 6 - 9, Nov, 2019
  • J. Stanković, S. Alčaković, M. Obradović, Importance of cultural heritage and tourism experience of Generation Z in Serbia, pp. 62 - 68, Oct, 2018
  • I. Brdar, R. Živković, J. Gajić, J. Stanković, N. Kilibarda, Smart turizam – mogućnost primene Interneta stvari u savremenom turističkom poslovanju, Zbornik radova SINTEZA 2018, pp. 116 - 122, Apr, 2018
  • J. Gajić, I. Brdar, J. Stanković, R. Živković, The importance of using digital communication in the promotion of cultural heritage - the example of the city of Novi Sad, Zbornik radova SITCON 2018, pp. 207 - 213, 2018
  • R. Živković, I. Brdar, J. Gajić, J. Stanković, Digitalna promocija verskog turizma, pp. 132 - 139, Jun, 2017
  • J. Stanković, R. Živković, J. Gajić, I. Brdar, Efekti Intraneta na upravljanje odnosima s internom javnošću uslužnih organizacija, pp. 142 - 147, Apr, 2017
  • J. Gajić, R. Živković, J. Stanković, I. Brdar, Social CRM in the airline industry, SITCON, Conference Paper · Sep. 2016, pp. 87 - 91, Sep, 2016
  • R. Živković, I. Brdar, J. Gajić, J. Stanković, Understanding digital consumers in tourism, SITCON, Conference Paper · Sep. 2016, pp. 27 - 32, Sep, 2016
  • A. Mihajlović, J. Gajić, J. Stanković, M. Tair, The importance of responsive logo design across a wide range of devices on the web, SINTEZA - Singidunum University International conference, pp. 50 - 55, May, 2016
  • S. Drašković, N. Kordić, J. Stanković, Information technologies and perspectives for education development: lifelong and online learning, pp. 44 - 49, May, 2016
  • J. Stanković, N. Kordić, S. Drašković, Influence of peer-to-peer-based exchange on creating new business models, Conference Proceedings, pp. 376 - 381, May, 2016
  • A. Mihajlović, J. Gajić, J. Mcintyre, M. Tair, The Importance of Responsive Logo Design Across a Wide Range of Devices on the Web, Conference proceedings, pp. 50 - 55, Apr, 2016
  • N. Kordić, R. Živković, J. Stanković, J. Gajić, Safety and security as factors of tourist destination competitiveness, Singidunum International Tourism Conference 2015 - SITCON, Sep, 2015
  • N. Kordić, J. Stanković, J. Gajić, Market Research for Creating Current Account Balance Equilibrium, SINTEZA - Singidunum University International Conference, pp. 594 - 598, Apr, 2015
  • S. Alčaković, J. Stanković, V. Mizdraković, V. Bošković, Marketing Activities of Bookkeeping Agencies in the Republic of Serbia, pp. 31 - 33, Dec, 2014
  • J. Stanković, L. Barjaktarović, Research on Career and Gender Issues of Students at Singidunum University, Belgrade, Jun, 2014
  • J. Stanković, B. Čavić, Behavioral Advertising in Building Client's Loyalty, Zbornik radova Međunarodne naučne konferencije Univerziteta Singidunum, Uticaj interneta na poslovanje u Srbiji i svetu, pp. 166 - 170, Apr, 2014
  • L. Barjaktarović, J. Stanković, J. Gavrilović, The Role of Internet Technologies in Lecturing and Learning, Zbornik radova Međunarodne naučne konferencije Univerziteta Singidunum, Uticaj interneta na poslovanje u Srbiji i svetu, Sinteza 2014, pp. 397 - 401, Apr, 2014
  • J. Stanković, J. Gavrilović, JEDNO REŠENJE MODELA ZA UČENJE NA DALJINU PRILAGOĐENO STUDENTIMA EKONOMSKOG PROFILA, Mar, 2013
  • J. Stanković, D. Stefanović, Uloga informacija u svrhe kvalitetnog finansijskog izveštavanja i građenja zadovoljstva klijenata, pp. 561 - 568, 2013
  • J. Stanković, J. Đorđević-Boljanović, Knowledge as a Source of Value in Marketing Channel Digital Transformation Process, ISSN:1848-5278, Jun, 2012
  • J. Stanković, J. Boljanović, Integrisanje koncepata menadžmenta znanja i menadžmenta odnosa sa klijentima kao faktor razvoja preduzetnišzva, Zbornik radova Inovacije i preduzetništvo: alati za uspeh na tržištu Evropske unije, pp. 160 - 177, 2012
  • J. Stanković, Strategije marketing komunikacije u procesu građenja dugoročnih odnosa sa potrošačima, Jun, 2010
  • J. Stanković, Mesto i uloga potrošača u savremenoj maloprodaji, pp. 565 - 573, Mar, 2010
  • J. Stanković, Komunikacioni problemi u savremenom menadžmentu organizacije, 2007
  • J. Stanković, N. Krasulja, Uloga direktnog marketinga u upravljanju odnosom sa potrošačima, Jun, 2004
  • J. Stanković, Značaj implementacije Knowledge Management koncepta: osvrt na primenu na fakultetima, 2004
  • J. Stanković, G. Dacić, Nova tehnološka rešenja u elektronskoj trgovini, Jun, 2002
  • J. Stanković, Karakteristike procesa strategijskog planiranja u elektronskoj maloprodaji, Jun, 2002
  • J. Stanković, B. Mašić, J. Filipović, Menadžment izazovi i menadžeri novog doba, Jun, 2002
  • J. Stanković, V. Dedić, Neki tehnološko-ekonomski aspekti poslovanja B2B: Primer Microsoft e-commerce System, 2001
  • J. Stanković, B. Mašić, Transformacione promene u preduzeću, Jun, 1998

Ostali radovi:

  • J. Stanković, J. Đorđević-Boljanović, Povezivanje ideja menadžmenta znanja i menadžmenta odnosa sa klijentima kao činilac razvoja preduzetništva, pp. 160 - 176, Centar za promociju nauke/Fakultet za ekonomiju, finansije i administraciju, Beograd, 2012
  • J. Stanković, Upravljanje promenama u odnosima sa potrošačima u maloprodajnom poslovanju, Doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd, May, 2009
  • J. Stanković, Reinženjering poslovanja u elektronskoj maloprodaji, Magistarska teza, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd, May, 2002
Univerzitet Singidunum © 2024