Doktorske studije Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,
Poslovno upravljanje, 2002-2009
Magistarske studije Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,
Trgovinski menadžment, 1995-2002
Osnovne studije Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,
Spoljna i unutrašnja trgovina, 1991-1995
Srednja škola Matematička gimnazija,
Programer, 1986-1990
Knjige:
J. Mcintyre, F. Đoković, Strategijski menadžment, Univerzitet Singidunum, 2021
J. Stanković, F. Đoković, Strategijski menadžment, Univerzitet Singidunum, 2019
S. Alčaković, J. Stanković, I. Brdar, Marketing u sportu, Univerzitet Singidunum, 2019
J. Stanković, B. Čavić, Trgovina i drugi kanali marketinga, Univerzitet Singidunum, 2013
J. Stanković, Trgovina i drugi kanali marketinga, Univerzitet Singidunum, 2011
I.Vajić ed., Preduzetnički menadžment - Biznis plan i biznis program, Institut za razvoj malih i srednjih preduzeća doo i Centar za investicije Zagreb doo, 2004
Radovi u časopisima:
M. Obradović, V. Mizdraković, A. Obradović, J. Mcintyre, Social media and audit firms: Is social media presence correlated with better financial results?, SCIENCE International Journal, Vol. 2, No. 4, pp. 167 - 171, Dec, 2023
V. Mizdraković, M. Kostić, J. Stanković, Succeeding in Bioeconomy: Serbian Universities’ Blueprint, Industrija, Vol. 46, No. 4, pp. 171 - 184, Dec, 2018
J. Mcintyre, R. Živković, J. Gajić, T. Marić, Effects of Women Representation in Advertising on Customers' Attitudes,, Marketing, Vol. 49, No. 3, pp. 192 - 205, 2018
J. Stanković, R. Živković, J. Gajić, T. Marić, Effects of Women Representation in Advertising on Customers' Attitudes, Marketing, Marketing, Vol. 49, No. 3, pp. 192 - 205, 2018
M. Kostić, V. Mizdraković, J. Stanković, Relation between Financial Characteristics of Serbian Business Entities Listed on the “Black” List and Tax Evasion, Pravni život, pp. 33 - 43, Nov, 2017
J. Stanković, M. Strižak, The Danube Region Protection - Challenges for Green Marketing and Corporate Social Responsibility in Serbia, Journal of Danubian Studies and Research, Vol. 5, No. 1, pp. 7 - 17, 2015
R. Živković, J. Stanković, M. Ilić, J. Gajić, Istraživanje satisfakcije potrošača o kvalitetu usluga javnih komunalnih preduzeća grada Beograda, Marketing, Vol. 45, No. 3, pp. 1 - 15, 2014
J. Stanković, Z. Kostić, M. Savković, Research on Recruiting Simulations and Career Center Services in Virtual Environments, Metalurgia International, pp. 53 - 59, Sep, 2013
J. Boljanović, J. Stanković, The Role of Knowledge Management in Building Client Relationships, Singidunum Journal of Applied Sciences, Vol. 9, No. 1, pp. 16 - 28, Jan, 2012
J. Stanković, S. Veljković, Stepen razvijenosti Interneta i njegova primena u poslovanju domaćih preduzeća, Ekonomika preduzeća, pp. 42 - 50, Jan, 2003
J. Stanković, O strategijskom upravljanju preduzećem, Ekonomika, pp. 3 - 7, Jan, 1998
J. Stanković, Strategijski menadžment, Direktor, pp. 15 - 18, Jun, 1996
Radovi na konferencijama:
A. Obradović, J. Stanković, M. Kostić, Uloga klastera u savremenom obrazovanju u oblasti bioekonomije, Zbornik radova XX međunarodnog naučnog skupa SINERGIJA 2019 "Sinergija formalnog i neformalnog obrazovanja i njen uticaj na socio-ekonomski poožaj mladih", pp. 6 - 9, Nov, 2019
J. Stanković, S. Alčaković, M. Obradović, Importance of cultural heritage and tourism experience of Generation Z in Serbia, pp. 62 - 68, Oct, 2018
I. Brdar, R. Živković, J. Gajić, J. Stanković, N. Kilibarda, Smart turizam – mogućnost primene Interneta stvari u savremenom turističkom poslovanju, Zbornik radova SINTEZA 2018, pp. 116 - 122, Apr, 2018
J. Gajić, I. Brdar, J. Stanković, R. Živković, The importance of using digital communication in the promotion of cultural heritage - the example of the city of Novi Sad, Zbornik radova SITCON 2018, pp. 207 - 213, 2018
R. Živković, I. Brdar, J. Gajić, J. Stanković, Digitalna promocija verskog turizma, pp. 132 - 139, Jun, 2017
J. Stanković, R. Živković, J. Gajić, I. Brdar, Efekti Intraneta na upravljanje odnosima s internom javnošću uslužnih organizacija, pp. 142 - 147, Apr, 2017
J. Gajić, R. Živković, J. Stanković, I. Brdar, Social CRM in the airline industry, SITCON, Conference Paper · Sep. 2016, pp. 87 - 91, Sep, 2016
R. Živković, I. Brdar, J. Gajić, J. Stanković, Understanding digital consumers in tourism, SITCON, Conference Paper · Sep. 2016, pp. 27 - 32, Sep, 2016
A. Mihajlović, J. Gajić, J. Stanković, M. Tair, The importance of responsive logo design across a wide range of devices on the web, SINTEZA - Singidunum University International conference, pp. 50 - 55, May, 2016
S. Drašković, N. Kordić, J. Stanković, Information technologies and perspectives for education development: lifelong and online learning, pp. 44 - 49, May, 2016
J. Stanković, N. Kordić, S. Drašković, Influence of peer-to-peer-based exchange on creating new business models, Conference Proceedings, pp. 376 - 381, May, 2016
A. Mihajlović, J. Gajić, J. Mcintyre, M. Tair, The Importance of Responsive Logo Design Across a Wide Range of Devices on the Web, Conference proceedings, pp. 50 - 55, Apr, 2016
N. Kordić, R. Živković, J. Stanković, J. Gajić, Safety and security as factors of tourist destination competitiveness, Singidunum International Tourism Conference 2015 - SITCON, Sep, 2015
N. Kordić, J. Stanković, J. Gajić, Market Research for Creating Current Account Balance Equilibrium, SINTEZA - Singidunum University International Conference, pp. 594 - 598, Apr, 2015
S. Alčaković, J. Stanković, V. Mizdraković, V. Bošković, Marketing Activities of Bookkeeping Agencies in the Republic of Serbia, pp. 31 - 33, Dec, 2014
J. Stanković, L. Barjaktarović, Research on Career and Gender Issues of Students at Singidunum University, Belgrade, Jun, 2014
J. Stanković, B. Čavić, Behavioral Advertising in Building Client's Loyalty, Zbornik radova Međunarodne naučne konferencije Univerziteta Singidunum, Uticaj interneta na poslovanje u Srbiji i svetu, pp. 166 - 170, Apr, 2014
L. Barjaktarović, J. Stanković, J. Gavrilović, The Role of Internet Technologies in Lecturing and Learning, Zbornik radova Međunarodne naučne konferencije Univerziteta Singidunum, Uticaj interneta na poslovanje u Srbiji i svetu, Sinteza 2014, pp. 397 - 401, Apr, 2014
J. Stanković, J. Gavrilović, JEDNO REŠENJE MODELA ZA UČENJE NA DALJINU PRILAGOĐENO STUDENTIMA EKONOMSKOG PROFILA, Mar, 2013
J. Stanković, D. Stefanović, Uloga informacija u svrhe kvalitetnog finansijskog izveštavanja i građenja zadovoljstva klijenata, pp. 561 - 568, 2013
J. Stanković, J. Đorđević-Boljanović, Knowledge as a Source of Value in Marketing Channel Digital Transformation Process, ISSN:1848-5278, Jun, 2012
J. Stanković, J. Boljanović, Integrisanje koncepata menadžmenta znanja i menadžmenta odnosa sa klijentima kao faktor razvoja preduzetnišzva, Zbornik radova Inovacije i preduzetništvo: alati za uspeh na tržištu Evropske unije, pp. 160 - 177, 2012
J. Stanković, Strategije marketing komunikacije u procesu građenja dugoročnih odnosa sa potrošačima, Jun, 2010
J. Stanković, Mesto i uloga potrošača u savremenoj maloprodaji, pp. 565 - 573, Mar, 2010
J. Stanković, Komunikacioni problemi u savremenom menadžmentu organizacije, 2007
J. Stanković, N. Krasulja, Uloga direktnog marketinga u upravljanju odnosom sa potrošačima, Jun, 2004
J. Stanković, Značaj implementacije Knowledge Management koncepta: osvrt na primenu na fakultetima, 2004
J. Stanković, G. Dacić, Nova tehnološka rešenja u elektronskoj trgovini, Jun, 2002
J. Stanković, Karakteristike procesa strategijskog planiranja u elektronskoj maloprodaji, Jun, 2002
J. Stanković, B. Mašić, J. Filipović, Menadžment izazovi i menadžeri novog doba, Jun, 2002
J. Stanković, V. Dedić, Neki tehnološko-ekonomski aspekti poslovanja B2B: Primer Microsoft e-commerce System, 2001
J. Stanković, B. Mašić, Transformacione promene u preduzeću, Jun, 1998
Ostali radovi:
J. Stanković, J. Đorđević-Boljanović, Povezivanje ideja menadžmenta znanja i menadžmenta odnosa sa klijentima kao činilac razvoja preduzetništva, pp. 160 - 176, Centar za promociju nauke/Fakultet za ekonomiju, finansije i administraciju, Beograd, 2012
J. Stanković, Upravljanje promenama u odnosima sa potrošačima u maloprodajnom poslovanju, Doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd, May, 2009
J. Stanković, Reinženjering poslovanja u elektronskoj maloprodaji, Magistarska teza, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd, May, 2002
Tokom pregleda stranice ovog sajta sajtu, UNIVERZITET SINGIDUNUM može da sačuva neke podatke na Vaš uređaj putem "kolačića" (eng. "cookies"). Oni omogućavaju da se sajt prilagodi korisniku i da pruži bolje korisničko iskustvo. Kolačići mogu da se koriste i za analizu upotrebe sajta. Klikom na dugme "Prihvatam / Accept" izjavljujete da ste saglasni sa upotrebom kolačića u navedene svrhe. Podešavanja odluke možete promeniti čišćenjem memorije pregledača.
While viewing pages on this site, SINGIDUNUM UNIVERSITY may store data on your device as "cookies". They allow the site to be adapted to the user and to provide a better user experience. Cookies can also be used for web site analytics. By clicking on the "Prihvatam / Accept" button, you agree to accept the use of cookies for stated purposes. You can change your decision by clearing the browser cache.