119,4149

Jelena Gajić

jgajic|mmnkk|singidunum.ac.rs


Obrazovanje:

  • Doktorske studije
    Univerzitet Singidunum, Beograd,
    2008-2011
  • Magistarske studije
    Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu,
    Mađunarodni marketing, 2001-2004
  • Osnovne studije
    Ekonomski fakultetu, Univerzitet u Beogradu,
    Marketing, 1992-1997
  • Srednja škola
    XIII beogradska gimnazija,
    Kulturološko-jezički, 1988-1992

Knjige:

  • J. Gajić, D.Golijanin, Advertajzing, Univerzitet Singidunum, 2016

Radovi u časopisima:

  • M. Savković, J. Gajić, Mladi na tržištu rada u savremenim uslovima: jedno poređenje Evropske unije i Srbije, Sociologija, Vol. LVIII, No. 3, pp. 450 - 466, Sep, 2016
  • J. Gajić, R. Živković, N. Stanić, Key Atributes of Successful Communication between Higher Education Institution and Prospective Students, Teme, pp. (prihvaćen rad) - ..., 2016
  • J. Gajić, N. Kordić, The Importance of Professional Services Branding in International Transactions, Review of International Affairs, Vol. LXVI, No. 1158-1159, pp. 146 - 163, Sep, 2015
  • R. Živković, A. NJeguš, M. Zlatanović, J. Gajić, I. Brdar, Comparative analysis of Facebook and communication activities of the mountain hotels in Stara planina, Kopaonik and Zlatibor, The European Journal of Applied Economics, Vol. 12, No. 1, pp. 26 - 36, Apr, 2015
  • R. Živković, J. Stanković, M. Ilić, J. Gajić, Istraživanje satisfakcije potrošača o kvalitetu usluga javnih komunalnih preduzeća grada Beograda, Marketing, Vol. 45, No. 3, pp. 1 - 15, 2014
  • J. Gajić, Importance of marketing mix in higher education institutionos, Singidunum Journal of Applied Sciences, Vol. 9, No. 1, pp. 29 - 41, Jan, 2012
  • J. Gajić, Merenje satisfakcije studenata u visokom obrazovanju, Marketing, Vol. 42, No. 1, pp. 71 - 80, Jan, 2011
  • J. Popesku, J. Gajić, Nove tendencije u marketingu - Brendiranje gradova, Singidunum revija, Vol. VI, No. 1, pp. 171 - 180, Jan, 2009

Radovi na konferencijama:

  • R. Živković, I. Brdar, J. Gajić, J. Stanković, Digitalna promocija verskog turizma, Jun, 2017
  • J. Stanković, R. Živković, J. Gajić, I. Brdar, Efekti Intraneta na upravljanje odnosima s internom javnošću uslužnih organizacija, Apr, 2017
  • J. Gajić, R. Živković, J. Stanković, I. Brdar, Social CRM in the airline industry, SITCON, Conference Paper · Sep. 2016, Sep, 2016
  • R. Živković, I. Brdar, J. Gajić, J. Stanković, Understanding digital consumers in tourism, SITCON, Conference Paper · Sep. 2016, Sep, 2016
  • A. Mihajlović, J. Gajić, J. Stanković, M. Tair, The importance of responsive logo design across a wide range of devices on the web, SINTEZA - Singidunum University International conference, pp. 50 - 55, May, 2016
  • R. Živković, J. Gajić, I. Brdar, A. Lazović, Primena tehnoloških inovacija u hotelskim preduzećima, Hotelska kuća, Nov, 2015
  • N. Kordić, R. Živković, J. Stanković, J. Gajić, Safety and security as factors of tourist destination competitiveness, Singidunum International Tourism Conference 2015 - SITCON, Sep, 2015
  • R. Živković, A. Njeguš, J. Gajić, I. Brdar, I. Mijajlović, Upravljanje online zajednicama u hotelijerstvu, Singidunum International Tourism Conference 2015 - SITCON, Sep, 2015
  • N. Kordić, J. Stanković, J. Gajić, Market Research for Creating Current Account Balance Equilibrium, SINTEZA - Singidunum University International Conference, pp. 594 - 598, Apr, 2015
  • J. Gajić, T. Ilić Petrović, R. Živković, Being a Student in Serbia Today, or How to Live Instead of Survive, Journal of Youth Studies Conference 2015 „Contemporary Youth, Contemporary Risk“, Apr, 2015
  • A. Mihajlović, J. Gajić, R. Živković, I. Brdar, M. Bokić, Novi komunikacioni kanali u procesu difuzije inovacija, SINTEZA - Singidunum University International conference,, Apr, 2015
  • R.Živković, A. Aleksić, J. Gajić, Razvijanje kompetencija zaposlenih u hotelijerstvu”, Zbornik radova, HR konferencija, Upravljanje kvalitetom ljudskih resursa-savremeni trendovi, Beograd, 23.10.2014., pp. 109 - 116, Oct, 2014
  • R. Živković, J. Gajić, I. Brdar, The Impact of Social Media on Tourism, Prva međunarodna konferencija Sinteza, Apr, 2014
  • R. Živković, J. Gajić, A. Aleksić, Strategija hotelskog preduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga, IX međunarodni naučno stručni simpozijum, Hotelska kuća 2013., Oct, 2013
  • R. Živković, J. Gajić, I. Brdar, Model kvaliteta u visokom obrazovanju, XIII Međunarodni naučni skup Sinergija, 2013
  • R. Živković, J. Gajić, I. Brdar, Društveno odgovorno poslovanje u visokom obrazovanju, Savetovanje na temu „Korporativna društvena odgovornost – sa primerima iz Srbije“, Ekonomski fakultet, Beograd, 2012
  • R. Živković, J. Gajić, I. Brdar, Turisti kao pokretači inovacija u turizmu,VII Međunarodni skup „Mediteranski dani“, Trebinje, 2012
  • J. Gajić, I. Brdar, Primena korporativne društvene odgovornosti u poslovanju hotelskih preduzeća, VIII međunarodni naučno stručni simpozijum Hotelska kuća, 2011
  • R. Živković, J. Gajić, I. Brdar, Kreiranje programa lojalnosti u hotelskom preduzeću, Hotelska kuća, 2011
  • R. Živković, J. Gajić, Strategija segmentacije u visokom obrazovanju, V naučni skup Sinergija, 2010
  • R. Živković, J. Gajić, Integrisane marketing komunikacije, IV naučni skup Sinergija, 2009
  • R. Živković, J. Gajić, Uticaj promena u ponašanju turista na oblikovanje hotela, Međunarodni naučno stručni simpozijum Hotelska kuća, 2008
Univerzitet Singidunum © 2017