Aleksandar Mihajlović je rođen 02.06.1980. u Beogradu, Srbija.
Aktivno se služi engleskim jezikom, a radno iskustvo stekao je u državnim institucijama i privatnom sektoru, a od 2005. godine angažovan je i kao saradnik Računarskog centra na Univerzitetu Singidunum. 2010. godine postaje deo marketing tima, a trenutno je na funkciji Art direktora. Završni diplomski rad pod naslovom “Knjiga grafičkih standarda Univerziteta Singidunum” odbranio je sa ocenom 10.00, a završni master rad pod naslovom „Dizajn kao značajna komponenta brenda u funkciji sticanja konkurentske prednosti“ odbranio je takođe sa ocenom 10. Angažovan je i na samostalnim projektima u oblasti vizualne komunikacije, grafičkog dizajna i digitalnog marketinga. Autor je preko 80 vizualnih identiteta za različite brendove i njihove ekstenzije, kao i mnogobrojnih digitalnih i marketinških kampanja za agencije, komapnije i NVO iz različitih oblast poslovanja. Deo je tima koji aktivno učestvuje u kreiranju marketing strategije Univerziteta Singidunum. Kao član tog tima, ostvario je značajne rezultate u planiranju i organizovanju elemenata marketinga i svojim radom doprinosi poboljšanju imidža Univerziteta Singidunum. Takođe, aktivno učestvuje u promociji Univerziteta Singidunum u srednje-tehničkim i elektrotehničkim školama u Beogradu.
Tokom svog prethodnog radnog iskustva učestvovao je i u različitim nacionalnim i internacionalnim projektima i studijama: Erasmus+ K1: ELEMEND - Electrical Energy Markets and Engineering Education, 11th Annual International Religious Tourism and Pilgrimage (IRTP) Conference, Erasmus+ KA2: DBBT – Digital Broadcasting and Broadband Technologies, TEMPUS SIPUS - Strengthening of Internationalisation Policies at Universities in Serbia, E-Skills for Young Economists (Informatičke veštine za mlade ekonomiste), Development of Career Guidance Aimed at Improving Higher Education in Serbia – CAREERS, TEMPUS Project No. 511332 – TEMPUS SIGMUS (Strengthening Student Role in Governance and Management at the Universities of Serbia), Studija opravdanosti osnivanja Kongresnog biroa Turističke organizacije Zlatibor.
Kao deo razvojnog tima Univerziteta Singidunum, dobitnik je i specijalnog priznanja Diskobolos udruženja JISA i prve nagrade IT Globus Award časopisa Mikro-PC World Magazine za kreiranje naučnočno-istraživačkog portala „Singipedia“. Takođe, dobitnik je i specijalne nagrade za publikaciju "Misliti dizajn" na 30. Međunarodnom sajmu grafičke, papirne i kreativne industrije "Grafima". Od 2009. godine do danas, aktivno učestvuje u radu redakcije naučno-istraživačkog časopisa „The European Journal of Applied Economics“, kao i u radu redakcije međunarodnog časopisa „SingiLogos“ od 2021 godine. Član je organizacionog odbora međunarodnih naučnih konferencija „Sinteza“, „Finiz“ i „Sitcon“. Kao član žirija, učestvovao u manifestaciji Dan marketinga "Mislimo digitalno", u manifestaciji „Suveniri Srbije“, a kao volonter i član marketing tima, učestvovao u organizaciji IT kurseva za nevladinu organizaciju „Gradska organizacija gluvih Beograda“.
Obrazovanje:
-
Doktorske studije
Univerzitet Singidunum, Savremeno poslovno odlučivanje, 2022- -
Master studije
Univerzitet Singidunum, Poslovna ekonomija, 2008-2014 -
Osnovne studije
Fakultet za informatiku i menadžment, Računarska grafika i dizajn, 2005-2008 -
Srednja škola
Politehnička akademija, Tehničar za robotiku i fleksibilne proizvodne sisteme, 1995-1999
Radovi u časopisima:
- I. Ilić, D. Ilić, I. Ilić, A. Mihajlović, Application of the Ahp-promethee Method for Selecting the Optimal Electric Vehicle for Urban Transport, The European Journal of Applied Economics, Vol. 21, No. 2, pp. 31 - 41, Oct, 2024
- M. Tair, A. Mihajlović, N. Savanović, M. Šarac, A multi-layered image format for the web with an adaptive layer selection algorithm, Serbian Journal of Electrical Engineering, pp. 1 - 21, Jan, 2017
Radovi na konferencijama:
- A. Mihajlović, ANALYSIS OF THE COST-EFFECTIVENESS OF THE UNIVERSITY INSTAGRAM MARKETING CAMPAIGN USING A/B TESTING, BOOK OF PROCEEDINGS - INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON INFORMATION TECHNOLOGY, COMPUTER SCIENCE, AND DATA SCIENCE, pp. 266 - 273, May, 2024
- A. Mihajlović, J.Gajić, T. Papić, Neuromarketing Research And Their Application In Effective Advertising Strategy, "Conference On Advances In Science And Technology“ Coast 2023, Herceg Novi, Montenegro, Jun, 2023
- T. Papić, J. Gajić, A. Mihajlović, Advanced Technologies As A Framework For Sustainable Marketing Campaigns (Ai Application In Neuromarketing), Sinteza 2023- International Scientific Conference on Information Technology, Computer Science, and Data Science, May, 2023
- A. Mihajlović, J. Gajić, J. Mcintyre, M. Tair, The Importance of Responsive Logo Design Across a Wide Range of Devices on the Web, Conference proceedings, pp. 50 - 55, Apr, 2016
- M. Tair, A. Mihajlović, N. Savanović, A Multi-Layered Image Format for the Web With an Adaptive Background Layer Selection Algorithm, Conference proceedings, pp. 24 - 30, Apr, 2016
- A. Mihajlović, Novi komunikacioni kanali u procesu difuzije inovacija, Sinteza - Conference proceedings, pp. 588 - 593, Apr, 2015