Upis na studije Marketinga i menadžmenta predstavlja šansu budućim studentima za ulazak u svet kreativnog, strateškog i analitičkog razmišljanja ekonomije kroz predmete kao što su oglašavanje (advertajzing), internet marketing, međunarodni menadžment, odnosi sa javnošću (PR), upravljanje projektima, kanali marketinga, ponašanje potrošača, strategijski menadžment, elektronsko poslovanje i ekonomsko finansijska analiza.
Tokom studija ekonomije studenti se pripremaju za vreme nakon studija. Iskustvo u realnom poslovnom okruženju studenti dobijaju kroz praksu, gostovanje eksperata iz različitih oblasti marketinga i menadžmenta, karijernog centra, medija kluba, što omogućava studentima da procene svoje sposobnosti, interesovanja i motive, kao i da steknu dovoljno informacija koje im pomažu u daljem profesionalnom usmerenju.
Po diplomiranju, studenti programa Marketing i menadžment, Poslovnog fakulteta stiču akademsko zvanje diplomirani ekonomista i kompetentni su za obavljanje poslova u oblastima marketing konsaltinga, advertajzinga, internet marketinga, odnosa sa javnošću, organizacije događaja, kriznog menadžmenta i upravljanja projektima.
Prijemni ispit na studijskom programu Poslovna ekonomija – modul Marketing i menadžment sastoji se iz:
- pisanja kratkih eseja na temu ekonomije i poslovanja,
- kratkog intervjua na temu dodatnih interesovanja.
Nakon onlajn prijave, kandidat dobija mejl sa parametrima uz pomoć kojih će moći da se prijavi na platformu za polaganje prijemnog ispita: Link. Nakon prijave na navedenu platformu kandidat će moći da pristupi potrebnom materijalu za spremanje prijemnog ispita.
Za upis na studijski program Poslovna ekonomija- modul Marketing i menadžment popunite formular za on-line prijavu.
Prijavi se za upis
Prema anketi sprovedenoj među diplomcima koji čine ALUMNI asocijaciju, studenti Univerziteta Singidunum nakon diplomiranja na modulu Marketing i menadžment mogu se zaposliti na sledećim pozicijama:
- Advertajzing menadžer
- Brend menadžer
- Komercijalista / Komercijalni direktor
- Konsultant za razvoj novih proizvoda i usluga
- Marketing menadžer
- Media menadžer
- Menadžer marketinga i prodaje
- Menadžer prodaje
- Menadžer upravljanja projektima
- Menadžer za odnose sa javnošću (PR)
- Organizator javnih skupova i događaja
- Portfolio menadžer
- Poslovođa prodajnog objekta
- Preduzetnik
- Rukovodilac komercijalnih poslova
- Saradnik za istraživanje tržišta
- Savetnik u sektoru za rad sa klijentima
- Savetnik za upravljanje odnosima sa klijentima
- Socialmediamanager
- Strategijski planer
Ako iskoriste prednosti koje im se nude, sa Poslovnog fakulteta će diplomci poneti sa sobom znanje koji će ih izdvojiti iz mase onih koji se pojave na tržištu rada svake godine.
U cenu školarine su uključeni svi udžbenici.
Nakon uspešnog završetka studija, studenti stiču akademsko zvanje diplomirani ekonomista.