Sinigudnum logo
Poslovni fakultet u Beogradu

Marketing i menadžment

Upis na studije Marketinga i menadžmenta predstavlja šansu budućim studentima za ulazak u svet kreativnog, strateškog i analitičkog razmišljanja ekonomije kroz predmete kao što su oglašavanje (advertajzing), internet marketing, međunarodni menadžment, odnosi sa javnošću (PR), upravljanje projektima, kanali marketinga, ponašanje potrošača, strategijski menadžment, elektronsko poslovanje i ekonomsko finansijska analiza.

Tokom studija ekonomije studenti se pripremaju za vreme nakon studija. Iskustvo u realnom poslovnom okruženju studenti dobijaju kroz praksu, gostovanje eksperata iz različitih oblasti marketinga i menadžmenta, karijernog centra, medija kluba, što omogućava studentima da procene svoje sposobnosti, interesovanja i motive, kao i da steknu dovoljno informacija koje im pomažu u daljem profesionalnom usmerenju.

Po diplomiranju, studenti programa Marketing i menadžment, Poslovnog fakulteta stiču akademsko zvanje diplomirani ekonomista i kompetentni su za obavljanje poslova u oblastima marketing konsaltinga, advertajzinga, internet marketinga, odnosa sa javnošću, organizacije događaja, kriznog menadžmenta i upravljanja projektima.


Prijemni ispit na studijskom programu Poslovna ekonomija – modul Marketing i menadžment sastoji se iz:

  • pisanja kratkih eseja na temu ekonomije i poslovanja,
  • kratkog intervjua na temu dodatnih interesovanja.

Nakon onlajn prijave, kandidat dobija mejl sa parametrima uz pomoć kojih će moći da se prijavi na platformu za polaganje prijemnog ispita: Link. Nakon prijave na navedenu platformu kandidat će moći da pristupi potrebnom materijalu za spremanje prijemnog ispita.


Za upis na studijski program Poslovna ekonomija- modul Marketing i menadžment popunite formular za on-line prijavu.
Prijavi se za upis

Prema anketi sprovedenoj među diplomcima koji čine ALUMNI asocijaciju, studenti Univerziteta Singidunum nakon diplomiranja na modulu Marketing i menadžment mogu se zaposliti na sledećim pozicijama:

  • Advertajzing menadžer
  • Brend menadžer
  • Komercijalista / Komercijalni direktor
  • Konsultant za razvoj novih proizvoda i usluga
  • Marketing menadžer
  • Media menadžer
  • Menadžer marketinga i prodaje
  • Menadžer prodaje
  • Menadžer upravljanja projektima
  • Menadžer za odnose sa javnošću (PR)
  • Organizator javnih skupova i događaja
  • Portfolio menadžer
  • Poslovođa prodajnog objekta
  • Preduzetnik
  • Rukovodilac komercijalnih poslova
  • Saradnik za istraživanje tržišta
  • Savetnik u sektoru za rad sa klijentima
  • Savetnik za upravljanje odnosima sa klijentima
  • Socialmediamanager
  • Strategijski planer


Ako iskoriste prednosti koje im se nude, sa Poslovnog fakulteta će diplomci poneti sa sobom znanje koji će ih izdvojiti iz mase onih koji se pojave na tržištu rada svake godine.

books U cenu školarine su uključeni svi udžbenici.

hatNakon uspešnog završetka studija, studenti stiču akademsko zvanje diplomirani ekonomista.

I godina

Da studenti shvate pojam menadžmenta i evoluciju teorije menadžmenta; da upoznaju osnove trendova u menadžmentu 21. veka; da razumeju sve odrednice u vezi sa procesima menadžmenta (planiranje, organizovanje, vođenje i kontrola); da poznaju proces menadžmenta kroz proučavanje studija slučaja; da upoznaju značaj procesa menadžmenta u poslovima u preduzeću i da aktivno uzmu učešće u unapređivanju poslovnih procesa na svom fakultetu i Univerzitetu u celini. Osposobljavanje studenata da stečena teorijska znanja iz menadžmenta primene u rešavanju realnih poslovnih problema i izazova.

Upoznavanje studenata sa osnovnimma kroekonomskim kategorijama, metodologijom makroekonomske analize, razvijanje analitičkog i praktičnog načina razmišljanja i sticanja sposobnosti razumevanjama kroekonomskih kretanja kao i mikroekonomskih pojmovima, kategorija i veličinama (tržište, ponuda, tražnja, cene) i njihovim korelacijama, kao i metodologijom mikroekonomske analize tih kategorija i veličina. Osposobljavanje studenata za razumevanje analize mikroekonomskih i makroekonomskih kategorija i veličina, njihovih međusobnih korelacija u funkciji razvojnih tendencija preduzeća i predviđanja njegovih mogućnosti i pravaca razvoja u budućem periodu ekonomije društva.

Upoznavanje sa osnovama informacionih tehnologija, hardverskom i softverskom osnovom savremenih računarskih sistema, kao i fenomenom umrežavanja i Interneta. Kroz praktične laboratorijske vežbe stiču se osnove računarske pismenosti u pogledu operativnih sistema, rada sa datotekama, upotrebe programa za obradu teksta i rada na Internetu. Sticanje teorijskih i praktičnih znanja o hardveru, operativnim sistemima, aplikativnim softverima, upotreba elektronske pošte i Interneta i uvod u savremene informaciono komunikacione tehnologije.

Sticanje teorijsko-analitičkih i primenjenih znanja iz računovodstvene metodologije, kao i sticanje znanja i veštine upotrebe računovodstvenih informacija za potrebe donošenja poslovnih odluka različitih korisnika, primarno investitora i kreditora.

Cilj predmeta je sticanje osnovnih i opštih znanja o pravom sistemu, državi i evropskim integracijama, usvajanje osnovnih znanja o pravnom subjektivitetu fizičkih i pravnih lica, razumevanje i usvajanje najvažnijih principa i instituta stvarnog, obligacionog i poslovnog prava. Očekuje se da će studenti nakon završenog kursa biti sposobni da:
- objasne osnovne pojmovne kategorije o državi i evropskim integracijama, te analiziraju informacije i sagledaju značenja najvažnijih pravno-političkih kretanja
- objasne način i hijerhiju funkcionisanja pravnog sistema
- definišu i u najjednostavnijem primene osnovne pojmove stvarnog i obligacionog prava
- razlikuju vrste privrednih društava i objasne glavne karakteristike svakog pojedinačno
- razumeju pravni značaj i posledice najvažnijih ugovora oslovnog prava

Kroz ovaj predmet upoznaćete se sa osnovnim socijalno-psihološkim teorijama i tumačenjima uticaja stvarnog ili implicitnog prisustva drugih ljudi na ponašanje pojedinca, razumećete socijalne uticaje i razlike koje postoje u psihološkom funkcionisanju i ponašanju pojedinaca kada su sami, u maloj grupi ili većoj grupi ljudi; bićete osposobljeni da sagledavate interakciju ekonomskih i socijalno-psiholoških procesa kako bi stečena znanja kreativno koristili u budućem radu.

Ovladavanje osnovnim pojmovima i tvrđenjima u matematičkoj analizi za funkcije jedne i dve nezavisno promenljive, ovladavanje matričnim, diferencijalnim i integralnim računom, osnovama statistike u korist boljeg savladavanja ekonomskih pojava, kao i njihovog daljeg praćenja i prognoziranja. Osposobljavanje studenata za rešavanje problema vezanih za primenu matematičkih modela u ekonomskoj nauci i prakci.

Engleski1 predstavlja kurs opšteg engleskog jezika koji sistematski pokriva sve osnovne jezičke strukture i veštine kroz širok spektar relevantnog i tematskog materijala. Cilj predmeta je unapređenje govornih veština i postizanje preciznosti u izražavanju u različitim situacijama i na različite teme. Ovaj kurs priprema studente za bolje razumevanje govornog i pisanog jezika upotrebom pravilnih osnovnih gramatičkih struktura.

II godina

Sticanje teorijsko-analitičkih i primenjenih znanja iz oblasti poslovnih finansija i ovladavanje problematikom vezanom za savremene finansije preduzeća, sa razvijanjem analitičkog i praktičnog načina razmišljanja i sticanja sposobnosti za praktičan rad na poslovima kojima se bave finansijski menadžeri u smislu efikasnog izvršavanja konkretnih zadataka u finansijskom poslovanju privrednih društava. Student stiče znanja iz oblasti poslovnih finansija koja predstavljaju osnovna znanja za dalje studiranje. Znanja su vezana za sistem finansijskog upravljanja u preduzeću, finansijsku politiku i pravila finansiranja, finansijsko planiranje, kontrolu i finansijsku analizu preduzeća, finansijsko upravljanje obrtnim sredstvima u preduzeću, restruktuiranje i sanaciju preduzeća. Stečena znanja su osnov za bavljenje finansijskim i ekonomskim problemima u budućem usavršavanju i zanimanju studenata.

Teorijsko - analitička i primenjena znanja iz osnova monetarnog i bankarskog sistema, razvoja banaka, bankarskih poslova i organizacije banaka. Osposobljavanje studenata za rad u komercijalnim bankama, nebankarskim finansijskim institucijama, investiconim banakama i investicionim komapnijama, Centralnoj banci, naučno – istraživačkim ustanovama, državnoj upravi i regulatornim telima.

Realizacija plana i programa iz ovog predmeta omogućava studentima da ovladaju osnovnim pojmovima vezanim za međunarodnu ekonomiju, međunarodnu podelu rada, svetsko tržište i globalizaciju svetske privrede, subjetke u svetskoj privredi, vrste međunarodnih ekonomskih transakcija, konkurentnost u međunarodnoj ekonomiji, instrumentima regulisanja međunarodne trgovine, svetske i regionalne ekonomske i finansijske integracije, tranzicija u međunarodnoj ekonomiji i problemi svetske ekonomske krize i uloga zemalja u ubrzanom ekonomskoj razvoju - BRIKS, u ublažavanju aktuelne krize. Osposobljavanje studenata za ispravno rezonovanje na tematiku funkcionisanja savremenog međunarodnog trgovinskog, monetarnog i finansijskog sistema.

Nastava iz predmeta Marketing ima za cilj da studenti steknu temeljna znanja o marketingu kao nauci, o njenim obeležjima i prirodi, kao i o karakteristikama marketing okruženja, tržišta, ponašanja potrošača, instrumenata marketing miksa, ali i procesa marketing menadžmenta. Očekuje se da će stečena znanja studentima poslužiti kao stabilna osnova za dalje izučavanje i razumevanje marketinga kao nauke, poslovne discipline i profesije, i da će uticati na uspešno savlađivanje mnogih poslovnih veština, kao što su komuniciranje, pregovaranje i druge.

Upoznavanje studenata sa osnovnim postavkama obračuna troškova i donošenja poslovnih odluka Teoretska nastava uz objašnjenje praktičnih primera u SAP sistemu

Cilj ovog predmeta je da vам pruži teorijsko-praktična znanja o korporativnoj kulturi i organizacionom ponašanju, načinima njihovog nastanka, kao i osnovnim oblicima manifestacije unutar savremenih poslovnih organizacija. Bićete osposobljeni da, u funkciji unapređenja efikasnosti i uspešnosti organizacije, primenite ključne elemente korporativne kulture i organizacionog ponašanja u praksi unutar poslovne organizacije.

Sticanje teorijskih i praktičnih znanja za primenu baza podataka u savremenim informacionim sistemima. Razumevanje prednosti sistema baza podataka u odnosu na softverska rešenja sa klasičnim datotekama. Proučavanje različitih sistema za upravljanje bazama podataka. Raslojavanje baze podataka na model podataka, model poslovne logike i interfejs prema korisnicima. Razumevanje relacionog modela podataka i dejstva transakcija u konkurentnom radu. Savladavanje tehnika modelovanja procesa iz savremenog poslovnog okruženja. Napredno korišćenje MicrosoftExcel-a, rad sa finansijskim funkcijama, povezanim tabela i sl. Sticanje neophodnih znanja za samostalan rad u MicrosoftAccess sistemu za upravljanje bazama podataka: kreiranje baze podataka, izradu korisničkog interfejsa, postavljanje upita i izradu izveštaja. Samostalnost u radu sa modelima poslovnih procesa.

Engleski jezik predstavlja kurs opšteg engleskog jezika koji sistematski pokriva sve osnovne jezičke strukture i veštine kroz širok spektar relevantnog i tematskog materijala. Cilj predmeta je postizanje većeg stepena fluentnosti i preciznosti u izražavanju u različitim situacijama i na različite teme. Ovaj kurs priprema studente za razumevanje govornog i pisanog jezika upotrebom pravilnih složenih gramatičkih struktura. Studenti se osposobljavaju da po završetku ovog kursa uspešno prate i savlađuju složene jezičke strukture kursa poslovnog engleskog jezika koji sledi, u govornoj i pisanoj formi.

III godina

Razvijanje ključnih kompetencija i sposobnosti za uspešno obavljanje poslovnih aktivnosti u preduzetnučkom biznisu. Poseban akcenat je na razvijanju sposobnosti ka istraživanju konkurentskog i opšteg okruženja i orijentacija na inovativnost i stvaranje novih poduhvata, kao i stvaranju sposobnosti za preuzimanje programiranog rizika kako bi se operacionalizovala predueztnička poslovna ideja i istovremeno pripremio teren za njenu praktičnu realizaciju.

Studenti stiču teorijska i primenjena znanja iz oblasti vezanih za elektronsko poslovanje i trgovinu. Cilj predmeta je da studenti ovladaju osnovnim pojmovima, poslovnim modelima i tehnološkim osnovama, sistemima elektronskog plaćanja, problemom bezbednosti poslovanja. Studenti treba da se osposobe za izbor hardverskih i softverskih rešenja i obuče da korišćenjem postojećeg softverskog okruženja izrade sopstveno elektronsko poslovanje.

Engleski jezik 3 je baziran na usvajanju poslovnog vokabulara, razumevanju principa poslovanja i razvijanju sposobnosti razumevanja i vođenja osnovne poslovne korespondencije. Nastavne jedinice pružaju mogućnost usavršavanja poslovnog vokabulara, primenjenog u konverzaciji podrazumevajući sposobnost ugovaranja, pregovaranja kao i poslovne korespondencije. Kurs omogućava vežbanje sve četiri jezičke veštine, a akcenat je stavljen na govor i slušanje, sa čestim igrama i drugim aktivnostima studenata baziranim na konverzaciji, a sve u cilju povezivanja jezičkog znanja sa ličnim iskustvom.

Cilj predmeta sastoji se u upoznavanju studenata sa metodologijom marketing istraživanja, kao i sa neophodnosti njihove upotrebe u savremenom poslovanju. Studenti treba da budu osposobljeni da, nakon završenog kursa, samostalno pristupaju upotrebi metodologije marketing istraživanja, kako u okviru izrade projektnih zadataka, tako i prilikom obavljanja poslovnih aktivnosti u preduzećima.

Ovaj kurs je dizajniran da objasni oglašavanje u celini. Od uloga u društvu do uloge u poslovanju. Svi aspekti advertajzinga i oglašavanja će biti pokriveni. Očekuje se da će stečena znanja studentima poslužiti da razumeju kako oglašavanje radi: od osnovne istraživanja do kreiranja strategija i kupovine medijskog prostora za isporuku reklamne poruke. Očekuje se da će studenti biti u mogućnosti izmere uspeh oglašavanja i njen uticaja na potrošače.

Prikaz savremenog pristupa upravljanju različitim vrstama projekata, sagledavajući oblast od teorijskih elemenata koncepta upravljanja projektom do mogućnosti praktičnih primena specijalizovanih softverskih alata. Predmet je koncipiran tako da prikaže odgovarajući metodološki pristup realizaciji projekata kao i da studente upozna sa specifičnim metodama i tehnikama neophodnim za uspešno upravljanje projektom. Osposobljenost studenata za praktičnu primenu stručnih znanja u cilju što efikasnijeg upravljanja vremenom, troškovima, resursima, kvalitetom, rizikom i komunikacijama u pripremi i realizaciji projekata, kao i korišćenje savremenih softverskih alata za upravljanje projektima.

Da se studenti upoznaju sa globalnim poslovnim okruženjem i uslovima u kojima posluju današnje međunarodne/globalne kompanije; da shvate šanse i izazove sa kojima se kompanije suočavaju kad proširuju svoje poslovanje na međunarodno tržište, kao i kad imaju strane kompanije kao konkurente na domaćem tržištu; da upoznaju proces internacionalizacije kompanija, organizacione forme i strategije međunarodnih kompanija, kao i specifičnosti pojedinih menadžerskih funkcija u međunarodnom poslovnom okruženju. Osposobljavanje studenata da stečena teorijska znanja iz menadžmenta primene u rešavanju realnih poslovnih problema i izazova u globalnom poslovnom okruženju.

Cilj ovog predmeta je dostizanje nivoa A1 u španskom jeziku prema Zajedničkom evropskom referentnom okviru za jezike. Upoznavanje sa osnovama španskog jezika i hispanske kultutre sa akcentom na komunikativne jezičke funkcije. Ovaj kurs treba da osposobi studente za osnovnu komunikaciju, razmenu informacija jednostavnim jezikom, kao i za čitanje i pisanje tekstova, beleški i deskripcija jednostavne forme.

Italijanski jezik 1 predstavlja multimedijalan kurs iz italijanskog jezika i kulture na početnom A1 nivou tokom kojeg se, počev od pravila izgovora i pisanja, sistematski radi na sve četiri jezičke veštine uz upotrebu modernog jezika i stalno smenjivanje komunikativnih i gramatičkih elemenata. Ovaj kurs treba da osposobi studente za osnovnu komunikaciju, razmenu informacija jednostavnim jezikom u svakodnevnim situacijama i saopštavanje osnovnih potreba.

Cilj predmeta je usvajanje veština u korišćenju nemačkog jezika na nivou A1 prema Zajedničkom evropskom referentnom okviru za jezike. Ovaj kurs treba da osposobi studente za osnovnu komunikaciju, razmenu informacija jednostavnim jezikom u svakodnevnim situacijama i saopštavanje osnovnih potreba.

Studentima je omogućeno da se upoznaju sa stručnom terminologijom u autentičnom kontekstu iz oblasti ekonomije, finansija, oglašavanja i marketinga, preduzetništva i rukovođenja radnim vremenom. Usvajanje novog vokabulara, pravilno pročitan i preveden tekst, tačnost izražavanja, pisanja i sumiranje pređenog gradiva.

Cilj i ishod predmeta je usvajanje veština u korišćenju francuskog jezika na nivou A1 prema Zajedničkom evropskom referentnom okviru za jezike. Akcenat je na ravnopravnom razvijanju sve četiri veštine: usmenog i pismenog razumevanja, usmenog i pismenog izražavanja. Nastava obuhvata čitanje, slušanje, pisanje, konverzaciju i obrađivanje osnovne stručne terminologije. Cilj nastave je osposobljavanje učenika za komunikaciju u osnovnim svakodnevnim situacijama. Ishod predmeta je usvajanje veština u korišćenju francuskog jezika i polaganje ispita DELF prema Zajedničkom evropskom referentnom okviru za jezike

Putem kreativno osmišljenih multimedijalnih metoda predmet Kineski jezik 1 sistematski i temeljno obrađuje osnove govornog i pisanog kineskog jezika i analizira najzanimljivije aspekte bogate kineske kulture, istorije, filozofije i modernog kineskog društva. Kineski jezik 1 pruža studentima mogućnost da savladaju pravilan izgovor glasova i tonova u kineskom jeziku, pravila čitanja i pisanja kineskih karaktera i latinične transkripcije (pinjin) kao i vokabular koji im omogućava osnovnu komunikaciju u situacijama iz svakodnevnog života.

IV godina

Cilj predmeta sastoji se u upoznavanju studenata sa ključnim konceptima i procesom strategijskog menadžmenta, od formulisanja do implementacije strategije, kao i u sagledavanju njegovog značaja u stvaranju održive konkurentske prednosti organizacije u promenjivom poslovnom okruženju. Osposobljavanje studenata da stečena teorijska znanja iz strategijskog menadžmenta primene u procesu donošenja strategijskih odluka, kao i u okviru analize studija slučaja, kojima će se ne samo prilagođavati promenama iz okruženja, već i menjati samo poslovno okruženje.

Nadgradnja osnovnih znanja iz računovodstva i izveštavanja sa teorijsko-metodološkim znanjima iz analize finansijskih izveštajau funkciji računovodstvene forenzike. Generičke kompetencije: Savladavanje instrumenata i tehnika analize finansijskih izveštaja. Akademsko-stručne kompetencije: Praktična primena stečenih akademskih znanja u istraživanjima iz oblasti analize finansijskih izveštaja u fuknciji računovodstvene forenzike.

Engleski jezik 4 je predmet baziran na materijalu iz udžbenika Cambridge Professional English - English for Business Studies kome odgovara viši srednji nivo (upper- intermediate level). Engleski jezik 4 se nastavlja na gradivo iz Engleskog jezika 3, pokriva najvažnije teme iz oblasti menadžmenta, marketinga, finansija i makroekonomije, sa ciljem da studente osposobi za visok nivo usmene i pismene poslovne komunikacije na engleskom jeziku.

Teorijska i praktična osposobljenost studenata da shvati suštinu koncepcije o ponašanju potrošača na tržištu, kao rezultat integrisanog delovanja brojnih internih i eksternih faktora. Student će biti osposobljen da identifikuje potrebe i očekivanja potrošača na tržištu i da u skladu sa istraženim potrebama i željama kreira i isporuči očekivan proizvod i uslugu.

Ovaj predmet će vam omogućiti da razumete višedimenzionalno digitalno okruženje kao osnovni prostor za savremene marketinške aktivnosti. Upoznaćete se sa ključnim tehnologijama interneta i drugim digitalnim platformama sa aspekta korišćenja u marketinške svrhe i ovladaćete znanjima i alatima za razvoj marketinških strategija na digitalnim platformama i evaluaciju njihove efikasnosti.

Osnovni cilj predmeta je da se studenti upoznaju sa osnovnim principima upravljanja lancem snabdevanja, kako bi se osigurao planirani tranfer vrednosti koje proizvodi i usluge treba da donesu kupcima. Bićete osposobljeni da primenite naučene koncepte u optimizaciji marketing miksa u planiranju, izvođenju i kontrolisanju marketinških aktivnosti. Po uspešnom završetku predmeta studenti će razumeti ulogu logistike, posebno distribucije kao važnog instrumenta marketing miksa.

Upoznavanje studenata sa osnovnim pojmovima i kategorijama iz oblasti primenjenih poslovnih veština sa osvrtom na rešavanje konkretnih poslovnih problema i unapređenje performansi izabranog preduzeća. Osposobljavanje studenata za samostalan rad u privredi, produbljivanje i primena znanja iz oblasti profesionalnog razvoja i poslovnih veština, odnosno primena teorijskih znanja na konkretnim studijama slučaja. Student će biti osposobljen da razume i primeni ključne poslovne veštine, osnovne zakonitosti za ostvarivanje ciljeva, ulogu celoživotnog usavršavanja u postizanja poslovnih uspeha i pozitivnih poslovnih rezultata, kao i individualni aspekt uloge pojedinca kao zaposlenog u privredi.

Cilj stručne prakse na četvrtoj godini studija je da studenti dodatno usavrše praktične veštine u radu u: domaćim i međunarodnim kompanijama, bankama, osiguravajućim kućama, marketinškim agencijama, revizorskim agencijama, u državnim institucijama i drugim organizacijama. Unapredićete veštinu poslovnog komuniciranja, planiranja i organizovanja poslovnih aktivnosti korišćenjem stečenih znanja i odgovarajućih informacionih tehnologije i stranih jezika.

Cilj završnog rada je da pokaže da je student ovladao znanjima i stekao kompetencije potrebne za samostalan rad u oblasti Poslovne ekonomije. Završni rad predstavlja jedinstveni projekat koji se radi u toku poslednje godine studija. Završni rad se sastoji iz teorijskog i praktičnog dela. Primarni cilj završnog rada je upoznavanje studenta sa pravilima, postupcima i procesima samostalnog analitičkog i istraživačkog rada kao i praktičnim primenama usvojenih teorijskih saznanja.

Priprema studenata za sporazumevanje u različitim komunikativnim situacijama, razumevanje pročitanih tekstova jednostavnije forme i za pisanje krćih sastava deskriptivne i narativne forme,u sadašnjem, budućem i prošlim vremenima.Program izvođenja nastave odgovara nivou A2.

Italijanski jezik I predstavlja multimedijalan kurs iz italijanskog jezika i kulture na početnom A1 nivou tokom kojeg se, počev od pravila izgovora i pisanja, sistematski radi na sve četiri jezičke veštine uz upotrebu modernog jezika i stalno smenjivanje komunikativnih i gramatičkih elemenata.

Ovaj kurs treba da osposobi studente za osnovnu komunikaciju, razmenu informacija jednostavnim jezikom u svakodnevnim situacijama i saopštavanje osnovnih potreba.

Cilj i ishod predmeta je usvajanje veština u korišćenju nemačkog jezika na nivou A1 prema Zajedničkom evropskom referentnom okviru za jezike. Akcenat je na razvijanju gramatičke, sociolingvističke, strategijske kompetencije i kompetencije na nivou diskursa. Nastava obuhvata čitanje, slušanje, pisanje, konverzaciju i obrađivanje stručne terminologije.

Interaktivna nastava: predavanja, vežbe. Dva kolokvijuma u pisanoj formi, na kraju svakog semestra po jedan, prezentacije i domaći zadaci na nastavi. Završni ispit je usmeni i obuhvata konverzaciju na teme iz obrađenih lekcija.
Priprema studenata za sporazumevanje u različitim komunikativnim situacijama, razumevanje pročitanih tekstova jednostavnije forme i za pisanje kraćih sastava deskriptivne i narativne forme u prošlom, sadašnjem i budućem vremenu. Program izvođenja nastave odgovara nivou A2.

Cilj i ishod predmeta je usvajanje veština u korišćenju francuskog jezika na nivou A 2. prema Zajedničkom evropskom referentnom okviru za jezike.

Kineski 2 pruža studentima mogućnost da savladaju osnovu gramatike kineskog jezika, prošire sintaksičke strukture, usvoje nekoliko stotina kineskih karaktera, unaprede veštine čitanja i pisanja istih i ovladaju vokabularom koji omogućava komunikaciju u najčešćim situacijama iz svakodnevnog života.

* Realizacija izbornih predmeta zavisi od broja kandidata

Ukoliko želite da se dodatno informišete o studijskim programima i načinu studiranja, možete to učiniti putem telefona 011/3094 094, e-mailom (pfb@singidunum.ac.rs) ili lično kod dežurnog profesora svakog radnog dana u ulici Danijelova 32 od 10:00 do 18:00 časova.

Da li Vam je potrebna pomoć?

close
send