Akademske studije na studijskom programu Poslovna ekonomija osmišljene su u skladu sa potrebama tržišta i afinitetima kandidata koji žele da svoju karijeru grade u oblasti finansija, računovodstva, marketinga i menadžmenta.
Pored teorijskih i praktičnih znanja uže struke i znanja iz ekonomije, menadžmenta, marketinga, prava, psihologije i informaciono-komunikacionih tehnologija,studenti stiču znanje stranih jezika (obavezan engleski jezik i izborni: španski ili nemački jezik).
Završetkom studija na studijskom programu za
Poslovnu ekonomiju stiče se akademsko zvanje diplomirani
ekonomista
Dve opcije će pružiti studentima mogućnost razvoja profesionalnih i ličnih sposobnosti i veština i uspešno će ih pripremiti za vodeće stručne pozicije u profesijama koje izaberu.
- Finansijski menadžment i računovodstvo predstavljaju jednu od najznačanijih oblasti poslovanja u svim sektorima. Ključni aspekt nastave na ovom studijskom programu čini upotreba case study metodologije, koja studentima omogućava da, kroz analize studija slučaja uspešnih preduzeća iz naše zemlje i sveta, razvijaju sistematičnost i analitičnost u rešavanju problema. Na časovima vežbi iz primenjenih ekonomskih predmeta koriste se napredni softveri iz oblasti finansija i računovodstva kao što su: SAP, Pantheon, MPP2, LIDDER 10 Monolit; i on-line edukativno-poslovna simulacija Coin&Fund, koja omogućava studentima da vode virtuelno preduzeće u oblasti trgovine za sve četiri godine studija.
- Marketing i menadžment predstavlja šansu budućim studentima za ulazak u svet kreativnog, strateškog i analitičkog razmišljanja ekonomije kroz predmete kao što su oglašavanje, internet marketing, međunarodni menadžment, odnosi sa javnošću (PR), upravljanje projektima, kanali marketinga, ponašanje potrošača, strategijski menadžment, elektronsko poslovanje i ekonomsko finansijska analiza.
Iskustvo u realnom poslovnom okruženju studenti dobijaju kroz praksu, gostovanje eksperata iz različitih oblasti marketinga i menadžmenta, karijernog centra, medija kluba, što omogućava studentima da procene svoje sposobnosti, interesovanja i motive, kao i da steknu dovoljno informacija koje im pomažu u daljem profesionalnom usmerenju.
Nastava se na studijskom programu realizuje u hibridnom modelu (uživo i onlajn) što studentima omogućuje da fleksibilno organizuju svoje studiranje.
Obavezna stručna praksa u najpoznatijim domaćim i stranim kompanijama, državnim institucijama, privatnim i drugim organizacijama predstavlja najznačajniju prednost ovog studijskog programa. Univerzitet Singidunum ima preko 400 potpisanih sporazuma o saradnji sa kompanijama i organizacijama koji posluju na tržištu Republike Srbije. To obezbeđuje studentima da steknu uvid u mogućnosti razvoja svoje buduće karijere i da, već u toku studiranja, uspostave kontakte sa brojnim potencijalnim poslodavcima.
Primeri poslova koje diplomirani studenti mogu da obavljaju su:
- bankarski službenik
- broker
- diler
- nastavnik u srednjoj školi
- procenitelj vrednosti imovine
- procenitelj rizika
- preduzetnik
- računovođa
- revizor - interni i eksterni
- savetnik sektora za rad sa klijentima - fizičkim i pravnim licima
- PR menadžer
- marketing menadžer
- marketing analitičar
- službenik u sektoru finansija
- službenik u javnoj upravi
- finansijski analitičar
- finansijski konsultant
Cena školarine za ovaj stud. program na srpskom jeziku
iznosi 2400 € u dinarskoj protivvrednosti za 60 ESPB.
U cenu školarine su uključeni svi
udžbenici.
Prijemni ispit na studijskom programu Poslovna ekonomija sastoji se iz:
- intervjua na srpskom jeziku na teme iz oblasti finansija, računovodstva, marketing i menadžmenta.
Nakon onlajn prijave, kandidat dobija mejl sa parametrima uz pomoć kojih će moći da se prijavi na platformu za polaganje prijemnog ispita: Link. Nakon prijave na navedenu platformu kandidat će moći da pristupi potrebnom materijalu za spremanje prijemnog ispita.
Polaganje prijemnog ispita je besplatno i
ne nameće obavezu upisa.