119,3137

Vladimir Matović

vmatovic|mmnkk|singidunum.ac.rs


Obrazovanje:

  • Doktorska disertacija
    Univerzitet Singidunum,
    Marketing i trgovina,
  • Magistarske studije
    Ekonomski fakultet,
    Menadžment u trgovini,
  • Osnovne studije
    Ekonomski fakultet,
    Spoljna i unutrašnja trgovina,
  • Srednja škola
    X Beogradska gimnazija,
    Opšti smer,

Knjige:

  • V. Matović, Upravljanje prodajom, Univerzitet Singidunum, 2015
  • V. Matović, Menadžment prodaje, Univerzitet Singidunum, 2012
  • V. Matović, Menadžment prodaje, Univerzitet Singidunum, 2011

Radovi u časopisima:

  • V. Matović, M. Knežević, Uticaj zakonske regulative na kretanje cena prehrambenih proizvoda u maloprodaji u Srbiji / The Impact of Legislation on Retail Food Prices in Serbia, Industrija, Vol. 44, No. 4, pp. 63 - 86, 2016
  • S. Čerović, M. Knežević, V. Matović, I. Brdar, The Contribution of Tourism Industry on the GDP of Western Balkan Countries, Industrija, Vol. 43, No. 3, pp. 159 - 170, 2015
  • V. Matović, B. Čavić, Od nastanka trgovine do menadžmenta prodaje, Preduzetnik, pp. 6 - 9, 2012

Radovi na konferencijama:

  • V. Matović, T. Brankov, Konkurentska prednost i njen uticaj na povećanje tržišnog učešća na primeru organske proizvodnje, Sustainable agriculture and rural development in terms of the Republic of Serbia strategis goals realization within the Danube region, 2015
  • V. Matović, B. Čavić, Primena društvenih mreža u direktnoj komunikaciji sa korisnicima bankarskih usluga, pp. 714 - 719, 2013
  • V. Matović, B. Čavić, Strategija korišćenja interneta u maloprodajnim objektima u RS, pp. 703 - 707, 2013
  • I. Brdar, B. Čavić, R. Živković, V. Matović, Kvalitet usluga kao preduslov satisfakcije potrošača, 2013

Ostali radovi:

  • V. Matović, Brend kao faktor konkurentnosti na primeru pića, 2010
  • V. Matović, Revizija kanala marketinga, 2006
Univerzitet Singidunum © 2017