123,1711

Nataša Jovanović

njovanovic|mmnkk|singidunum.ac.rs


Obrazovanje:

  • Doktorska disertacija
    Univerzitet Sinergija, Bjeljina,
    Savremeni izazovi i tržišno-finansijska analiza u funkciji strategije održivog razvoja turističkih preduzeća u Republici Srbiji, 2009-2013
  • Magistarske studije
    Ekonomski fakultet, Beograd,
    Marketing, 1988-1990
  • Osnovne studije
    Ekonomski fakultet, Beograd,
    Poslovna ekonomija, 1984-1988

Radovi na konferencijama:

  • S. Vujičić, Z. Nikitović, N. Jovanović, THE ANALYSIS OF TOURISM COMPETITIVENESS OF THE REPUBLIC OF SERBIA AND FORMER YUGOSLAVIAN COUNTRIES, pp. 427 - 436, Oct, 2016
  • N. Jovanović, M. Jovanović, PERFORMANCE ASSESSMENT OF FINANCIAL OPERATIONS OF HOTELS IN SPA TOURISM CENTERS, Zbornik radova, pp. 139 - 156, Jun, 2016
  • N. Jovanović, M. Jovanović, IDENTIFIKOVANJE KRITIČNIH FAKTORA USPEHA HOTELSKE INDUSTRIJE ZA STICANJE KONKURENTSKE PREDNOSTI, Nov, 2015
  • N. Jovanović, M. Jovanović, N. Jovanović, COMPARATIVE FINANCIAL ANALYSIS OF BUSINESS OPERATIONS OF HOTEL COMPANIES IN A SPA AND MOUNTAIN TOURISM CENTER OF THE REPUBLIC OF SERBIA- INVITED PAPERS, Zbornik COBISS.SR-ID 217615628, pp. 125 - 134, Oct, 2015
  • M. Jovanović, N. Jovanović, IMPLEMENTATION OF MARKETING CONCEPT IN INTERNATIONAL BUSINESS - A CASE STUDY OF COMPANIES IN WESTERN SERBIA, PLENARY SESSION - INVITED PAPERS, Zbornik COBISS.SR-ID 217615628, pp. 21 - 30, Oct, 2015
  • N. Jovanović, M. Jovanović, J. Nikola, Ocena finansijske sposobnosti hotelskih preduzeća koja gravitiraju gradskim turističkim centrima u Republici Srbiji, Zbornik radova, pp. 168 - 174, Sep, 2015
  • N. Jovanović, M. Jovanović, Z. Sagić, Assessment of financial condition of hotel enterprises tending towards SPA touristic centres in the Republic of Serbia, Invitation paper, Zbornik radova, pp. 6 - 29, Oct, 2014
  • K. Ristić, M. Đuričić, N. Jovanović, New way in global economy - science, education and knowledge in function of growth and development, Oct, 2013
  • Z. Sagić, M. Jovanović, N. Jovanović, Managing tourism businesses in the modern economic environment, pp. 6 - 16, Oct, 2013
  • Z. Sagić, M. Jovanović, N. Jovanović, Design and development of a visitor attraction, Oct, 2013
  • N. Jovanović, M. Jovanović, Z. Sagić, Financial business features of hotels as accommodation eterprices dealing with mountain tourism in the Republic of Serbia, Oct, 2013
  • N. Jovanović, Typical development tendencies of touristic demands and diagnosis of conditions in the Republic of Serbias, pp. 51 - 57, Oct, 2011
  • M. Jovanović, V. Đoković, N. Jovanović, Analysis of Dynamics and Structure of Foreign Trade in the Economy of Zlatibor District, Oct, 2010
  • N. Jovanović, M. Jovanović, Accounting report in function assess the financial abilitz of tourist companies, pp. 13 - 19, Oct, 2010
  • N. Jovanović, Interno računovodstvo hotelskog preduzeća kao instrument "controllinga", Sep, 2008
  • Z. Sagić, N. Jovanović, M. Jovanović, Strategija razvoja turizma, Zbornik radova, pp. 440 - 445, Jun, 2007
  • M. Jovanović, Z. Sagić, N. Jovanović, Projekat prikupljanja primarnih tržišnih podataka tehnikom fokus grupe, Zbornik radova, Jun, 2007
  • Z. Sagić, N. Jovanović, M. Jovanović, Turizam u globalnoj perspektivi, Zbornik radova, pp. 425 - 430, Jun, 2007
  • N. Jovanović, Uloga marketinga u poslovnom restrukturiranju turističkog preduzeća, Zbornik radova, Jul, 2006
  • N. Jovanović, M. Jovanović, Upravljanje projektom promocije turističke destinacije, Zbornik radova, pp. 475 - 480, May, 2006
  • M. Jovanović, N. Jovanović, Modelii straživanja direktnog marketinga u spoljnotrgovinskom poslovanju, Zbornik radova, pp. 33 - 38, Jan, 2006
  • N. Jovanović, M. Jovanović, Primena MRS u kreiranju finansijskih izveštaja relevantih za odlučivanje u trgovini, Zbornik radova, pp. 13 - 19, Jan, 2006
  • N. Jovanović, M. Jovanović, Primena MRS u sastavljanju izveštaja o tokovima gotovine na primeru trgovinske kompanije, pp. 13 - 19, Jan, 2006

Ostali radovi:

  • N. Jovanović, Savremeni izazovi i tržišno-finansijska analiza u funkciji strategije održivog razvoja turističkih preduzeća u Republici Srbiji, Jun, 2013
  • N. Jovanović, Uloga marketinga u afirmaciji zdravstveno-rekreativnog turizma, Feb, 2001
Univerzitet Singidunum © 2017