122,6617

Jelena Stanković

jstankovic|mmnkk|singidunum.ac.rs


Obrazovanje:

  • Doktorske studije
    Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,
    Poslovno upravljanje, 2002-2009
  • Magistarske studije
    Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,
    Trgovinski menadžment, 1995-2002
  • Osnovne studije
    Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,
    Spoljna i unutrašnja trgovina, 1991-1995
  • Srednja škola
    Matematička gimnazija,
    Programer, 1986-1990

Knjige:

  • J. Stanković, B. Čavić, Trgovina i drugi kanali marketinga, Univerzitet Singidunum, 2013
  • J. Stanković, Trgovina i drugi kanali marketinga, Univerzitet Singidunum, 2011
  • J. Stanković, Preduzetnički menadžment - Biznis plan i biznis program, Institut za razvoj malih i srednjih preduzeća doo i Centar za investicije Zagreb doo, 2004

Radovi u časopisima:

  • P. Nikolić, J. Stanković, Social Media Communication: Re-creating the Context of Social Gaming, Smart City 360 Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering 2016 LNICST 166, Springer, Heidelberg, Vol. 166, pp. 559 - 571, 2016
  • J. Stanković, M. Strižak, The Danube Region Protection - Challenges for Green Marketing and Corporate Social Responsibility in Serbia, Journal of Danubian Studies and Research, Vol. 5, No. 1, pp. 7 - 17, 2015
  • R. Živković, J. Stanković, M. Ilić, J. Gajić, Istraživanje satisfakcije potrošača o kvalitetu usluga javnih komunalnih preduzeća grada Beograda, Marketing, Vol. 45, No. 3, pp. 1 - 15, 2014
  • J. Stanković, Z. Kostić, M. Savković, Research on Recruiting Simulations and Career Center Services in Virtual Environments, Metalurgia International, pp. 53 - 59, Sep, 2013
  • J. Boljanović, J. Stanković, The Role of Knowledge Management in Building Client Relationships, Singidunum Journal of Applied Sciences, Vol. 9, No. 1, pp. 16 - 28, Jan, 2012
  • J. Stanković, S. Veljković, Stepen razvijenosti Interneta i njegova primena u poslovanju domaćih preduzeća, Ekonomika preduzeća, pp. 42 - 50, Jan, 2003
  • J. Stanković, O strategijskom upravljanju preduzećem, Ekonomika, pp. 3 - 7, Jan, 1998
  • J. Stanković, Strategijski menadžment, Direktor, pp. 15 - 18, Jun, 1996

Radovi na konferencijama:

  • J. Stanković, R. Živković, J. Gajić, I. Brdar, Efekti Intraneta na upravljanje odnosima s internom javnošću uslužnih organizacija, Apr, 2017
  • J. Gajić, R. Živković, J. Stanković, I. Brdar, Social CRM in the airline industry, SITCON, Conference Paper · Sep. 2016, Sep, 2016
  • R. Živković, I. Brdar, J. Gajić, J. Stanković, Understanding digital consumers in tourism, SITCON, Conference Paper · Sep. 2016, Sep, 2016
  • A. Mihajlović, J. Gajić, J. Stanković, M. Tair, The importance of responsive logo design across a wide range of devices on the web, SINTEZA - Singidunum University International conference, pp. 50 - 55, May, 2016
  • S. Drašković, N. Kordić, J. Stanković, Information technologies and perspectives for education development: lifelong and online learning, pp. 44 - 49, May, 2016
  • J. Stanković, N. Kordić, S. Drašković, Influence of peer-to-peer-based exchange on creating new business models, Conference Proceedings, pp. 376 - 381, May, 2016
  • N. Kordić, R. Živković, J. Stanković, J. Gajić, Safety and security as factors of tourist destination competitiveness, Singidunum International Tourism Conference 2015 - SITCON, Sep, 2015
  • N. Kordić, J. Stanković, J. Gajić, Market Research for Creating Current Account Balance Equilibrium, SINTEZA - Singidunum University International Conference, pp. 594 - 598, Apr, 2015
  • S. Alčaković, J. Stanković, V. Mizdraković, V. Bošković, Marketing Activities of Bookkeeping Agencies in the Republic of Serbia, pp. 31 - 33, Dec, 2014
  • J. Stanković, L. Barjaktarović, Research on Career and Gender Issues of Students at Singidunum University, Belgrade, Jun, 2014
  • J. Stanković, B. Čavić, Behavioral Advertising in Building Client's Loyalty, Zbornik radova Međunarodne naučne konferencije Univerziteta Singidunum, Uticaj interneta na poslovanje u Srbiji i svetu, pp. 166 - 170, Apr, 2014
  • L. Barjaktarović, J. Stanković, J. Gavrilović, The Role of Internet Technologies in Lecturing and Learning, Zbornik radova Međunarodne naučne konferencije Univerziteta Singidunum, Uticaj interneta na poslovanje u Srbiji i svetu, Sinteza 2014, pp. 397 - 401, Apr, 2014
  • J. Stanković, J. Gavrilović, JEDNO REŠENJE MODELA ZA UČENJE NA DALJINU PRILAGOĐENO STUDENTIMA EKONOMSKOG PROFILA, Mar, 2013
  • J. Stanković, D. Stefanović, Uloga informacija u svrhe kvalitetnog finansijskog izveštavanja i građenja zadovoljstva klijenata, pp. 561 - 568, 2013
  • J. Stanković, J. Đorđević-Boljanović, Knowledge as a Source of Value in Marketing Channel Digital Transformation Process, ISSN:1848-5278, Jun, 2012
  • J. Stanković, J. Boljanović, Integrisanje koncepata menadžmenta znanja i menadžmenta odnosa sa klijentima kao faktor razvoja preduzetnišzva, Zbornik radova Inovacije i preduzetništvo: alati za uspeh na tržištu Evropske unije, pp. 160 - 177, 2012
  • J. Stanković, Strategije marketing komunikacije u procesu građenja dugoročnih odnosa sa potrošačima, Jun, 2010
  • J. Stanković, Mesto i uloga potrošača u savremenoj maloprodaji, pp. 565 - 573, Mar, 2010
  • J. Stanković, Komunikacioni problemi u savremenom menadžmentu organizacije, 2007
  • J. Stanković, N. Krasulja, Uloga direktnog marketinga u upravljanju odnosom sa potrošačima, Jun, 2004
  • J. Stanković, Značaj implementacije Knowledge Management koncepta: osvrt na primenu na fakultetima, 2004
  • J. Stanković, G. Dacić, Nova tehnološka rešenja u elektronskoj trgovini, Jun, 2002
  • J. Stanković, Karakteristike procesa strategijskog planiranja u elektronskoj maloprodaji, Jun, 2002
  • J. Stanković, B. Mašić, J. Filipović, Menadžment izazovi i menadžeri novog doba, Jun, 2002
  • J. Stanković, V. Dedić, Neki tehnološko-ekonomski aspekti poslovanja B2B: Primer Microsoft e-commerce System, 2001
  • J. Stanković, B. Mašić, Transformacione promene u preduzeću, Jun, 1998

Ostali radovi:

  • J. Stanković, J. Đorđević-Boljanović, Povezivanje ideja menadžmenta znanja i menadžmenta odnosa sa klijentima kao činilac razvoja preduzetništva, pp. 160 - 176, 2012
  • J. Stanković, Upravljanje promenama u odnosima sa potrošačima u maloprodajnom poslovanju, May, 2009
  • J. Stanković, Reinženjering poslovanja u elektronskoj maloprodaji, May, 2002
Univerzitet Singidunum © 2017