123,9595

Jovan Popesku

jpopesku|mmnkk|singidunum.ac.rs


Obrazovanje:

  • Doktorske studije
    Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,
    1986-1991
  • Magistarske studije
    Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,
    Turizam, 1976-1981
  • Osnovne studije
    Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,
    Saobraćaj i turizam, 1970-1976
  • Srednja škola
    VIII (III) beogradska gimnazija,
    Prirodni smer, 1966-1970

Knjige:

  • J. Popesku, Menadžment turističke destinacije, Univerzitet Singidunum, 2016
  • J. Popesku, Marketing u turizmu i hotelijerstvu, Univerzitet Singidunum, 2013
  • J. Popesku, Marketing u turizmu, Visoka turistička škola strukovnih studija, 2009
  • J. Popesku, M. Manente, V. Minghetti, M. Maksin Mićić, S. Đurašević, G. Genov, R. Živković, L. Milojević, B. Rabotić, Menadžment turističke destinacije, Univerzitet Singidunum, 2008
  • J. Popesku, Turizam posebnih interesa - selektivni oblici turizma, Čugura print, 2008
  • J. Popesku, D. Hall, Tourism and Transition - Governance, Transformation and Development, CABI Publishing, 2004
  • J. Popesku, Marketing u turizmu, Čigoja štampa i CenORT, Beograd, 2002

Radovi u časopisima:

  • G. Dobrivojević, D. Pavlović, J. Popesku, Location attractiveness for investments as a competitiveness factor in tourism - paper accepted for publication, Teme, pp. '' - '', 2017
  • M. Teodorović, J. Popesku, Country Brand Equity Model: Sustainability Perspective, Marketing, Vol. 47, No. 2, pp. 111 - 128, Apr, 2016
  • V. Vujović, J. Popesku, Empirical Measurement of the Quality of Tourist Services in the Case of Perception of Staff's Impression, Teme, Vol. XL, No. 2, pp. 713 - 728, 2016
  • J. Popesku, D. Pavlović, Competitiveness of Serbia as a Tourist Destination - Analysis of Selected Key Indicators, Marketing, Vol. 44, No. 3, pp. 199 - 210, Sep, 2013
  • J. Popesku, Z. Jovanov, Uloga instrumenata marketing miksa u pozicioniranju turističke destinacije, Singidunum revija, Vol. VII, No. 1, pp. 93 - 105, Jul, 2010
  • J. Popesku, J. Gajić, Nove tendencije u marketingu - Brendiranje gradova, Singidunum revija, Vol. VI, No. 1, pp. 171 - 180, Jan, 2009
  • J. Popesku, Upravljanje razvojem turizma – održivi razvoj kao nova paradigma globalnog turizma, Turističko poslovanje, No. 1, pp. 7 - 18, Jun, 1995
  • K. Čačić, J. Popesku, Strategija promocije Srbije na turističkom tržištu, Poslovna politika, Vol. 20, No. 3, pp. 10 - 13, Mar, 1992
  • J. Popesku, Marketing i strukturni preobražaj turizma, Marketing, Vol. 23, No. 1, pp. 46 - 50, Jan, 1992
  • J. Popesku, Osobenosti tržišnog komuniciranja u turizmu, Ekonomski Anali , Vol. 35, No. 110, pp. 50 - 61, Oct, 1991
  • J. Popesku, Mogući pristup optimizaciji marketing miksa turističkih preduzeća u Jugoslaviji i Srbiji, Ekonomski Anali , Vol. 35, No. 108, pp. 105 - 118, Apr, 1991
  • N. Kolarić, J. Popesku, Saobraćajni tranzitni pravci kroz Jugoslaviju od interesa za buduće jedinstveno tržište EZ, PROMET - Traffic&Transportation, Vol. 2, No. 5-6, pp. 283 - 287, 1990
  • J. Popesku, Protiv mistifikacije u turizmu, Turizam, No. 5, pp. 15 - 18, Jan, 1984
  • J. Popesku, O. Bakić, Diferenciranje cena kao mera za uravnoteženje sezonskih varijacija, Nova trgovina, Vol. 35, No. 12, pp. 594 - 597, Dec, 1982
  • J. Popesku, Sezonske varijabilnosti turističkog prometa u Jugoslaviji, Turizam, Vol. 30, No. 5, pp. 2 - 8, May, 1982

Radovi na konferencijama:

  • M. Teodorović, J. Popesku, Serbia’s competitive position in the regional tourism destination market, SITCON 2016 Conference, pp. 258 - 258, Sep, 2016
  • N. Mihajlović, J. Popesku, The analysis of Serbian customers satisfaction with e-services quality dimensions of lodging e-intermediaries, SITCON 2016 conference, pp. 260 - 260, Sep, 2016
  • M. Graf, J. Popesku, Cluster of Cultural Routes - Innovative Model of Cultural Routes Network Governance, Sep, 2016
  • J. Popesku, Tourism and Peace - towards reconciliation after Balkan region conflicts, Jan, 2016
  • J. Popesku, Towards a new position of destination management organisations in globalised world, Nov, 2015
  • J. Popesku, D. Pavlović, ADAPTED INTEGRATED MODEL OF DESTINATION COMPETITIVENESS, SITCON 2015 Singidunum International Tourism Conference, Belgrade,, pp. 9 - 17, Sep, 2015
  • J. Popesku, Innovations, smart specialisation and regionalisation – key approaches for strengthening competitiveness in tourism, Synthesis, International scientific conference of IT and business related research, pp. 513 - 515, Apr, 2015
  • J. Popesku, Tourism and peace – towards reconciliation after conflicts, Feb, 2015
  • J. Popesku, Social Media as a Tool of Destination Marketing Organizations, Sinteza, pp. 715 - 721, Apr, 2014
  • J. Popesku, D. Pavlović, Uloga hotelskih preduzeća u stvaranju konkurentske pozicije turističke destinacije, Hotelska kuća 2013, Hores, Beograd, 2013., pp. 30 - 40, Oct, 2013
  • J. Popesku, Upravljanje spa destinacijom, Sep, 2013
  • J. Popesku, D. Pavlović, Tourist Destination Competitiveness: Case Study of Serbia, 4th Asia-Euro Conference 2012 in Tourism, Hospitality & Gastronomy, The way forward: exploring Multidisciplinary approaches, 28 November – 1 December, 2012 Lakeside Campus, Taylor’s University, Subang Jaya, Malaysia e-ISBN 978-967-0173-09-2, Nov, 2012
  • J. Popesku, M. Maksin Mićić, Natural and cultural heritage and sustainable rural tourism development in Serbia, 4th Encuentros - Book of Abstracts - ISBN 978-961-6469-60-9, Sep, 2012
  • J. Popesku, Banjska mesta kao specifične turističke destinacije, May, 2012
  • J. Popesku, Održivi razvoj ruralnog turizma, Nov, 2011
  • J. Popesku, Međunarodna iskustva u regionalnoj turističkoj saradnji, Sep, 2011
  • J. Popesku, Nematerijalno kulturno nasleđe - bitna osnova za stvaranje konkurentske prednosti turističke destinacije, Jun, 2011
  • J. Popesku, Key influences on changes of tourism management process, May, 2011
  • J. Popesku, Positioning of Serbia as a tourist destination, Nov, 2010
  • J. Popesku, Stvaranje lanca vrednosti u turizmu Srbije, Sep, 2010
  • J. Popesku, Konkurentnost i održivost turističke destinacije, Jun, 2010
  • J. Popesku, Tranzicija - preduslov konkurentnosti srpskog turizma, May, 2010
  • J. Popesku, Marketing u ruralnom turizmu, May, 2010
  • J. Popesku, Z. Jovanov, Pozicioniranje kao sredstvo za postizanje održive konkurentske prednosti turističkih destinacija, Mar, 2010
  • J. Popesku, Preobražaj banjskih mesta u turističke destinacije – marketing aspekt, Feb, 2010
  • J. Popesku, Potreba za edukacijom i treningom turističkih radnika, Nov, 2009
  • J. Popesku, Ruralni turizam u Srbiji – stanje i perspektive, May, 2009
  • J. Popesku, Destinacijske menadžment organizacije kao oblik upravljanja razvojem turističkih destinacija, Mar, 2009
  • J. Popesku, Tržišni aspekti pristupačnog turizma u Srbiji, Dec, 2008
  • J. Popesku, Bridging the regional divide through sustainable tourism development – Case study of Serbia, Oct, 2008
  • J. Popesku, Marketing of Serbia and Belgrade as a tourist destinations, Aug, 2007
  • J. Popesku, Importance of Danube in the process of positioning Serbia as a tourist destination, Jul, 2007
  • J. Popesku, The brand as an integral part of country and city tourist product (Serbia and Belgrade), Nov, 2006
  • J. Popesku, The image of Serbia as a tourist destination, Destinations and locations: Exploring the Multiple Identities pf place, Manchester Metroplitan Business School, Manchester, 2006, pp. 129 - 130, Sep, 2006
  • J. Popesku, Marketing menadžment banjskih turističkih centara, Jun, 2005
  • J. Popesku, Ecotourism as a new sustainable tourism product, UNWTO; Tourism Development in Europe, Madrid, 2007, ISBN 978-92-844-1223-5, pp. 79 - 83, Jun, 2005
  • J. Popesku, Konkurentnost i održivost turističke destinacije-preduslov uspešnosti marketinga hotelske kuće, Hotelska kuća 2004, Hores, Beograd, 2004, pp. 103 - 114, Apr, 2004
  • J. Popesku, Research on tourism trends in Serbia and the transfer into tourism education, Apr, 2004
  • J. Popesku, Serbia – Country Spotlight, Oct, 2003
  • J. Popesku, Development and Marketing of Destinations Emerging from Conflict, Feb, 2003
  • J. Popesku, R. Marić, Ecotourism Development as a tool for Repositioning of Serbia as a Tourist Destination, Abstract Book, Serbian Academy of Science and Arts, Belgrade, 2002, Feb, 2003
  • J. Popesku, Međunarodna godina ekoturizma-Internacionalni procesi, domaća stremljenja, Oct, 2002
  • J. Popesku, Ecotourism - A Tool for Sustainable Tourism Development in Serbia, May, 2002
  • J. Popesku, Osnove definisanja strategijskog okvira povratka Srbije na međunarodno turističko tržište, Hotelska kuća 2002, Ugoprogres, Beograd, 2002., pp. 132 - 145, Apr, 2002
  • J. Popesku, Strategic Approach to Tourism Development in Serbia, 2002
  • J. Popesku, Tourism Development and Protection of Biodiversity in Serbia, 2001
  • J. Popesku, Strukturni preobražaj razvoja turizma – razvoj seoskog turizma, Ključni aspekti razvoja seoskog turizma Srbije, Ekonomski fakultet Univerziteta u Kragujevcu, 1999., pp. 33 - 53, Oct, 1999
  • J. Popesku, Mogućnosti i ograničenja korišćenja promocije kao instrumenta tržišnog nastupa hotelskih preduzeća, Hotelska kuća '99, Ugoprogres, Beograd, 1999., pp. 75 - 94, Oct, 1999
  • J. Popesku, Marketing pristupi povratku turističke destinacije na tržište, 1999
  • J. Popesku, Održivi razvoj turizma – mesto i uloga hotelijerstva, 1996
  • J. Popesku, The Environment and Societal Responsibility of Tourism Marketing, Apr, 1995
  • J. Popesku, Sustainable Tourism Development – The Role of National Tourism Organizations, Apr, 1995
  • J. Popesku, War and peace in former Yugoslavia-Effects on tourism activities, Sep, 1994
  • J. Popesku, Stanje, mogućnosti i perspektive razvoja turizma na selu, 1991
  • N. Kolarić, J. Popesku, Saobraćajni tranzitni pravci kroz Jugoslaviju od interesa za buduće jedinstveno tržište EU, Dinamika evropskog saobraćaja nakon 1992. godine, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 1990., pp. 283 - 287, Apr, 1990
  • J. Popesku, Deregulacija vazdušnog saobraćaja i turističko tržište, 1989
  • S. Unković, J. Popesku, Doprinos razvoja turizma ravnomernijem regionalnom razvoju teritorije SR Srbije van teritorije SAP, 1989
  • J. Popesku, Strategijski pristup korišćenju marketinga na međunarodnom turističkom tržištu, 1988
  • J. Popesku, Marketing okruženje kao faktor određenja uloge turizma u ekonomskoj stabilizaciji, Turizam i ekonomska stabilizacija, Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik, 1987., pp. 165 - 173, Mar, 1987
  • J. Popesku, Strategija diverzifikacije kao sredstvo tržišnog pozicioniranja turističkog proizvoda, Marketing i strkturne promene, Jugoslovensko udruženje za marketing, Ljubljana, 1986., pp. 291 - 293, Nov, 1986

Ostali radovi:

  • J. Popesku, Tržišno komuniciranje u turizmu, pp. 253 - 296, 1995
Univerzitet Singidunum © 2017