117,0149

Uspešno održan Reklamondo 2019

U sredu, 29. maja 2019. godine, na Univerzitetu Singidunum održan je osmi po redu Reklamondo 2019 - projekat koji svake godine organizuju praktikanti advertajzing portala Lumiere.rs i koji je okupio veliki broj ljudi, ljubitelje marketinga i advertajzinga, uključujući i veliki broj zainteresovanih studenata.

Uspešno održan Reklamondo 2019 - 1

Dvojac koji je otvorio ovogodišnji Reklamondo 2019 jesu upravo osnivači kanala “Mogu Ja To Sam” - Nemanja Maraš i Miloš Maksimović. Imali smo priliku da čujemo čime se oni zapravo bave, kako su došli na ideju da osnuju kanal i kakvo iskustvo su pojedinačno imali ispred kamera.

Uspešno održan Reklamondo 2019 - 2

Nakon prvog predavanja fenomenalnih predavača, usledio je i prvi blok reklama. Nakon toga, usledio je kratki predah u kome su gosti i predavači imali priliku da se osveže i posluže proizvodima prijatelja našeg projekta Coca-Cola HBC.

Uspešno održan Reklamondo 2019 - 3

Drugi deo programa ovogodišnjeg Reklamonda 2019 otvorio je predavač Dušan Simić, strateški planer iz marketinške agencije Communis DDB. On je podelio priču o stanju influence marketinga kako u našoj zemlji tako i u svetu, ali i o saradnji sa poznatim ličnostima i influenserima u procesu kreiranja kampanja. Predstavio nam je case study za kampanju "Svaki put po tvojoj meri" koju je agencija Communis DDB radila za kompaniju Air Serbia sa Milošem Bikovićem. Na veoma zanimljiv način približio je proces kreiranja jedne integrisane kampanje i koji su sve izazovi sa kojima se agencija susretala prilikom njenog kreiranja. Takođe, predstavio je i social media kampanju za Bambi sa sloganom “Ne grizi savest, zagrizi Wellness“ gde je otkrio kako je bilo sarađivati sa influenserima.

Uspešno održan Reklamondo 2019 - 4

Nakon predavanja, drugi reklamni blok ispratio je ovogodišnji Reklamondo 2019.

Uspešno održan Reklamondo 2019 - 5

Univerzitet Singidunum © 2025