U sredu, 14. maja 2014. u Sava centru, održana je 4. Biznis Konferencija „Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda Jugoistočne Evrope – SEET 2014“, koja je imala cilj da identifikuje turistički lanac vrednosti Jugoistočne Evrope, poveže sve relevantne predstavnike industrije turizma i podstakne kreiranje savremenih tržišnih strategija za plasman turističkog proizvoda kako na regionalnom tako i globalnom tržištu.
SEET 2014 je u celosti fokusiran na pronalaženje optimalnih biznis modela koji bi doprineli da se region bivše Jugoslavije pozicionira kao visoko vredno receptivno i emitivno tržište. U okviru celodnevnog programa učestvovalo je preko 30 eminentnih govornika, među kojima su bili prof. dr Slobodan Unković, kao i prof. dr Angelina Njeguš sa Univerziteta Singidunum.
_-_SEET2014-002.jpg)
Na otvaranju konferencije govorili su: Rasim Ljajić, ministar Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije, Maida Ibrišagić Hristić, ministar Ministarstva trgovine i turizma Republike Srpske i prof. dr Slobodan Unković, direktor Departmana za poslediplomske studije i međunarodnu saradnju.
_-_SEET2014-313.jpg)
Turističko tržište Jugoistočne Evrope ima potencijal i prednost da povezivanjem i bližom saradnjom unapredi rast regionalnog turističkog prometa, ali i da kreira dodatnu vrednost svog turističkog proizvoda u cilju boljeg pozicioniranja Regiona kao visoko atraktivne i konkurentne receptivne destinacije. Takođe, Srbija i region JIE i kao brzorastuće emitivno tržište privlači sve veću pažnju uglednih turoperatora.
Konferenciji su prisustvovali profesori, asistenti i najbolji studenti Fakulteta za turistički i hotelijerski menadžment Univerziteta Singidunum.
_-_SEET2014-078.jpg)
Posebno priznanje Brend Leader Award 2014 - za izvanredan lični doprinos u obrazovanju, edukaciji i unapređenju turizma i hotelijerstva, pripalo je profesoru dr Slobodanu Unkoviću, direktoru Departmana za poslediplomske studije i međunarodnu saradnju Univerziteta Singidunum.
_-_SEET2014-335.jpg)
Nagrada „Brand Leader Award“ se dodeljuje na osnovu niza standardizovanih kriterijuma koji podrazumevaju inovativnost, visok stepen tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda. Nagrada se dodeljuje deset godina u cilju afirmacije najistaknutijih kompanija, institucija, pojedinaca i medija koji kontiniuranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapredjuju tržište, te daju izvanredan doprinos u popularizaciji privrednog potencijala, kreiranja konkuretnog tržišnog imidža Regiona.
_-_SEET2014-126.jpg)
Fotografije sa 4. Biznis Konferencije „Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda Jugoistočne Evrope – SEET 2014“ i dodele nagrada Brend Leader Award, možete pogledati na facebook stranici Univerziteta Singidunum i foto galeriji.