Studenti Univerziteta Singidunum, pobednici Dana marketinga, su 8. maja 2014. godine imali priliku da se upoznaju sa radom prodajno-servisnog centra Porsche Beograd Ada. Pored toga što su mogli da pogledaju poslednje modele poznatih automobilskih brendova, menadžment kompanije je organizovao test vožnju za pobednike Dana marketinga. Studente je u obilazak kompanije Porshe vodila doc. dr Jelena Gajić, jedan od organizatora Dana marketinga.
_-_DSC_9521.jpg)
Student II godine turizma Ognjen Radević je nakon posete izjavio:
“Imali smo prilike da se uverimo kako i mali deo najvećih kompanija za proizvodnju automobila na svetu funkcioniše besprekorno kao sistem. Počevši od prijemnog osoblja, preko servisa automobila i na kraju salona i prodaje. Gospodin Miljko Ječmenica nam je to prikazao, ujedno pokazavši kako jedan menadžer treba da se ponaša i koliko treba da poznaje svoj posao. Njegovom stručnošću i ljubaznošću smo svi oduševljeni. Pored toga, imali smo prilike da vozimo odlične automobile i u toku same vožnje slušamo nešto više o njihovim performansama i daljim nastojanjima ove kompanije u proizvodnji i načinu prodaje. Tu su, takođe, bili otvoreni za saradnju, pošto su strpljivo odgovarali na mnoga naša pitanja.”
_-_DSC_9565.jpg)
_-_DSC_9527.jpg)
Ostale fotografije možete pogledati na facebook stranici Univerziteta Singidunum.