Univerzitet Singidunum organizuje 5. decembra 2014.godine, Dan marketinga u okviru kojeg studenti Univerziteta prezentuju svoja kreativna rešenja za dati poslovni problem.
Cilj događaja je da kod studenata podstakne razvoj kreativnosti u rešavanju poslovnih problema, kao i preciznost, analitičnost i timski rad. S obzirom da su studenti najjači pokretači inovacija, projekata i proizvoda nove generacije, pokazalo se da je Dan marketinga dobra prilika da oni najbolji svoje ideje i timove prezentuju predstavnicima iz privrede.
Ove godine, Dom omladine Beograda je iskazao želju da se približi mladima i učini dostupnim svoje obrazovne i kulturno-umetničke programe. Razvojni projekat ove institucije je „IT kutak“ koji će služiti kao inkubator različitim omladinskim i studentskim aktivnostima i start-up projektima. U tom smislu, zadatak koji je postavljen pred studente Univerziteta Singidunum zahteva kreiranje promotivne strategije privlačenja ciljne grupe mladih.
Zadatak će biti objavljen na stranicama predmeta iz oblasti Marketinga i Menadžmenta svih naših fakulteta.
Pozivamo sve zainteresovane studente da se prijave na mail jgajic|mmnkk|singidunum.ac.rs ili da se jave predmetnim profesorima Marketinga, Menadžmenta, Marketinga usluga, Marketinga u trgovini, Marketinga u turizmu i hotelijesrtvu.